اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ابتلای 163 نفر از کادر درمان در هرمزگان به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از ابتدای شیوع کرونا در هرمزگان تاکنون 163 نفر از کادر درمان به کرونا مبتلا شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

ابتلای 163 نفر از کادر درمان در هرمزگان به کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی ظهر امروز در یک گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: شمار کادر درمانی که از آغاز شیوع کرونا تاکنون در هرمزگان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، 163 نفر است.

وی افزود: یک پرستار (آرزو باهو) نیز در راه خدمت به مردم و دفاع از حریم سلامت جامعه دعوت حق را لبیک گفت و به صف شهدای سلامت پیوست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان این که کادر درمان در صف اول خطر ابتلای به بیماری کرونا قرار دارند، از مردم خواست تا برای صیانت از جان این عزیزان که پرکارترین و سخت‌ترین روزهای کاری خود را طی می‌کنند، بهداشت فردی رعایت کنند.

دکتر فرشیدی همچنین اضافه کرد:در میان 163 نفری که از میان کادر درمان در شهرهای مختلف هرمزگان به کرونا مبتلا شده‌اند، جمعی از نیروهای متخصص، پزشکان عمومی، پرستاران، کارشناسان تغذیه، کارشناسان حوزه سلامت و دیگر کادر درمانی نیز وجود دارند که بسیاری از آنها با قرنطینه خانگی بهبود یافته‌اند و پس از منفی شدن تست کرونا‌ی‌شان به محل کار خود بازگشته‌اند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول