اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

لوفت هانزا بعد از کرونا مجبور به فروش دارایی‌هایش شد

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در تلاش است تا کمک مالی 9 میلیارد یورویی دولت آلمان را بپردازد و خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا را جبران کند، لذا متعهد شده تغییرات ساختاری از تعدیل نیرو گرفته تا فروش دارایی های فرعی انجام دهد.

لوفت هانزا بعد از کرونا مجبور به فروش دارایی‌هایش شد

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، از آنجایی که شرکت لوفت هانزا در تلاش است تا کمک مالی 9 میلیارد یورویی (10.1 میلیارد دلاری) دولت المان را بپردازد و خسارات عمیق ناشی از شیوع ویروس کرونا را جبران کند، متعهد شده است تا تغییرات ساختاری از تعدیل نیرو گرفته تا فروش دارایی‌های فرعی انجام دهد.

این تعهد به کاهش هزینه‌ها در حالی عنوان شده است که این شرکت آلمانی امروز زیان خالص 1.2 میلیارد یورویی در سه ماه نخست امسال را اعلام کرد؛ این درحالی است که تنها چند روز از تضمین دریافت کمک مالی از سوی دولت آلمان برای خلاص شدن از بحران شیوع کرونا می‌گذرد.

کارستن اسپور مدیر ارشد اجرایی این شرکت گفت: «با توجه به بهبود بسیار کند تقاضا برای (سفرهای هوایی)، ما اکنون باید اقدامات بازسازی کننده گسترده‌ای انجام دهیم.»

این گروه که شامل شرکت‌های هواپیمایی سوئیس، اتریش و بروکسل است، در تلاش برای تاب آوردن در برابر کاهش درآمدها در سال 2020 است و مذاکرات با نمایندگان کارگری برای تعدیل نیرو را آغاز کرده است.

بروکسل ایلاینز 30 درصد نارگان و 25 درصد نیروی کار خود را کاهش خواهد داد درحالی که هزینه های ناوگان و کارکنان اتریش ایرلاینز 20 درصد کاهش خواهد یافت.

این گروه اعلام کرد همچنین فروش دارایی های فرعی در میان مدت در دستور کار قرار دارد.

در ماه آوریل، تعداد مسافرهای لوفت هانزا نسبت به سال گذشته 98 درصد کاهش یافت و به 241000 نفر رسید، اما چهارشنبه برنامه‌هایی را برای افزایش ظرفیت خود در ماه سپتامبر برای رسیدن به 40 درصد از ظرفیتی که پیش از شیوع کرونا پیش بینی کرده بود، اعلام کرد.

تعداد مسافران لوفت هانزا در ماه آوریل نسبت به مدت مشابه سال قبل 98 درصد کاهش یافت و به 241 هزار نفر رسید اما این شرکت امروز برنامه های خود برای افزایش ظرفیت در ماه سپتامبر و رساندن آن به 40 درصد ظرفیتی که پیش از شیوع کرونا برنامه ریزی کرده بود خبر داد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول