اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افزایش بی‌سابقه افراد مبتلا به کووید -19 در گچساران / زنگ خطر ویروس کرونا به صدا درآمد

فرماندار گچساران با بیان اینکه در 2 روز گذشته افراد مبتلا به ویروس کرونا افزایش بی‌سابقه‌ای داشته است، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به این لحظه تعداد 111 نفر در شهرستان گچساران به این ویروس مبتلا شده‌اند.

افزایش بی‌سابقه افراد مبتلا به کووید -19 در گچساران / زنگ خطر ویروس کرونا به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نشست اضطرای مقابله با ویروس کرونا  با حضور فرماندار ،سرپرست شبکه بهداشت و دیگر روسا در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار شد.

 در این نشست علی خوانپایه به افزایش تعداد افراد مبتلا به بیماری کووید-19 در این شهرستان خبر داد و گفت: در 2 روز گذشته تعداد 23 نفرمبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است.

 وی با بیان اینکه این افزایش تعداد در این شهرستان بی‌سابقه بوده است، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به این لحظه تعداد 111 نفر در شهرستان گچساران به  این ویروس مبتلا شده‌اند.

 فرماندار گچساران  عنوان کرد: متاسفانه این افراد مبتلا شده به استان‌های همجوار به خصوص استان خوزستان مسافرت کرده‌اند که همین امر موجب ابتلای آنان و به تبع آن افزایش تعداد مبتلایان در این شهرستان شده است.

خوانپایه با اشاره به اینکه پیش از این وضعیت شهرستان گچساران سفید(کم خطر ) اعلام شده بود، گفت: هم اکنون وضعیت این شهرستان  قرمز اعلام شده استو زنگ خطر این ویروس به صدا در آمده است.

 وی با اشاره به تعطیلات آخر هفته عنوان کرد: برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید-19 همه بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، مکان های زیارتی و سیاحتی، اماکن تفریحی، تالارها، سالن‌های غذا خوری، سالن‌های ورزشی،آرامستان‌ها و گیم نت‌ها تعطیل است.

فرماندار گچساران عنوان کرد: از پذیرش مهمان  و برپایی چادر توسط مسافران در مراکز گردشگری، پارک ها و فضای سبز این شهرستان ممنوع است.

وی تاکید کردند: شهروندان از تردد و سفرهای غیرضروری به خصوص به استان‌های همجوار اجتناب کنند.

 انتهای پیام/82031

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول