اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کارت های اعتباری 5 تا 50 میلیون تومانی برای اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان

عضو صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: امکان توزیع کارت اعتباری 50 تا 500 میلیون ریالی برای فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد.

کارت های اعتباری 5 تا 50 میلیون تومانی برای اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، امین الله سالاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری وزیر  آموزش و پرورش و در راستای انجام خدمتی نوین به همکاران عضو صندوق کارت اعتباری بر اساس اعتبار سنجی همکاران عضو با قابلیت شارژ 50 تا 500 میلیون ریال فراهم شده است که به‌زودی کار ثبت‌نام و توزیع آن انجام خواهد شد.

عضو صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در خصوص مزایای این کارت عنوان کرد: تا 80 درصد مبلغ موجودی کارت را می ‌توان در سیستم شاپرک و بانکی به‌صورت نقدی دریافت کرد و 20 درصد باید از مراکزی که اعلام خواهد شد کالا خریداری شود.

سالاری افزود: بازپرداخت این مبلغ سه ساله است، چنان‌چه همکاران نیاز به این پول نداشته باشند و از آن استفاده نکنند هیچ سودی به آن تعلق نخواهد گرفت و نیز همکارانی که مبلغی را استفاده می‌کنند می‌توانند اقساط خود را در بازه زمانی 36 ماه خودشان تعیین کنند ضمن اینکه اگر همکارانی نیز مبلغ برداشت شده را در بازه زمانی یک‌ماهه برگردانند هیچ سودی تعلق نمی‌گیرد.

وی اظهار کرد: سود خالص صندوق در سال 96 از 280 میلیارد تومان به یک هزار و 100 میلیارد تومان در سال 98 افزایش یافته و سود پیش‌بینی شده تا شهریور 99 نیز یک هزار و 600 میلیارد تومان برآورد می‌شود.

سالاری در پایان گفت: در آینده‌ای بسیار نزدیک قصد داریم سهام ترجیحی از پروژه‌های  پتروشیمی را به همکاران واگذار کنیم، البته در این راستا اولویت با همکارانی‌ست که حق عضویت خود را افزایش داده باشند که امیدوارم همکاران استان کرمان این فرصت را از دست ندهند.

انتهای پیام/80005/ب/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول