اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

هزینه مراسم سالگرد اولین شهید مدافع حرم کردستان صرف کمک به نیازمندان شد

پدر اولین شهید مدافع حرم استان کردستان گفت: به منظور شیوع ویروس کرونا و کاهش انتقال آن، مراسم سالگرد شهید منوچهر سعیدی امسال برگزار نمی‌شود بلکه هزینه ان صرف کمک به نیازمندان خواهد شد.

هزینه مراسم سالگرد اولین شهید مدافع حرم کردستان صرف کمک به نیازمندان شد

مرتضی سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: به منظور رعایت فاصله‌گذاری و کاهش شیوع ویروس کرونا، هزینه سالگرد مراسم شهید منوچهر صرف تهیه گوشت گرم شد و در میان نیازمندان و اهالی روستای میهم سفلی (زادگاه شهید والامقام) توزیع شد.

وی ادامه داد: هر ساله مراسم گرامیداشت فرزند شهیدم با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و مردم شهیدپرور میهم سفلی در این روستا برگزار می‌شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا هیچ مراسمی نداریم.

وی هدف از این کار را ترویج سنت حسنه نیکوکاری دانست و تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در نزد مردم استان کردستان و روستای میهم سفلی همیشه وجود داشته است و زائران می‌توانند با رعایت فاصله اجتماعی با نثار فاتحه بر سر مزار آن شهید والامقام در روستای میهم  حضور داشته باشند.

به گزارش فارس؛ شهید منوچهر سعیدی متولد سال ۱۳۶۰ از اهالی روستای میهم سفلی در شهرستان قروه است، وی به عنوان نیروی بسیجی داوطلب آزاد در کشور عراق و در دفاع از حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در خرداد ماه سال ۱۳۹۴ در درگیری با گروهک‌های تکفیری در منطقه الرمادی عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول