اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

نحوه انتقاد نمایندگان، منجر به سوءاستفاده دشمن نشود

استاندار خوزستان در واکنش به انتقاد نمایندگان مجلس از خود به علت مشکلات غیزانیه، گفت: صحبت‌ها به علت دیدن رنج مردم است اما نحوه انتقادات، منجر به سوءاستفاده دشمن نشود.

نحوه انتقاد نمایندگان، منجر به سوءاستفاده دشمن نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امشب در نشستی با حضور جمعی از نمایندگان مجلس از استان‌های مختلف، اظهار کرد:  همه ما یک کشور هستیم؛ حساس شدن و ابراز ناراحتی کردن شما ضروری است اما تبعات چنین سخنانی برای ما مسوولان استان درنظرگرفته شود.

وی خطاب به نمایندگان گفت: البته صحبت‌های شما از دیدن درد و رنجش مردم بود اما من درقبال امنیت منطقه مسوولیت دارم و وکالتی به من داده شده تا اینجا را به سلامت برسانم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: دشمن می‌خواهد در خوزستان، کشور ما را زمین‌گیر کند پس باید مراقبت کنیم؛ خون همه ما برای تمامیت ارضی این کشور ریخته شده و ریخته خواهد شد.

شریعتی بیان کرد: نوع صحبت‌های ما به نحوی نباشد که از آن سوءاستفاده نشود در عین حال که از همدردی و همراهی عزیزان سپاسگذارم.

وی با اذعان به تاخیر پروژه آبرسانی غیزانیه، اظهار کرد: زمانی که من آمدم، خیلی از روستاهای غیزانیه برق و روشنایی نداشت، اما الان روستای بدون برق و روشنایی وجود ندارد؛ هیچ روستایی در غیزانیه گاز نداشت الان خیلی از روستاها گاز دارد و مابقی درحال گازرسانی است.

شریعتی گفت: من در ۹۵ قول دادم سه ماهه مشکل آب غیزانیه حل می‌شود اما نشد که اشتباه کردم و عذرخواهی می‌کنم؛ هرگاه مدیرآبفا روستایی قبلی و فعلی را می‌دیدم موضوع آب را پیگیری می‌کردم.

وی با اشاره به مشکلات پیش‌روی پروژه آبرسانی از جمله افزایش قیمت‌ها و وجود معارض، عنوان کرد: در ابتدا قرار بود بخش‌هایی که مشکل بیشتری دارد، حل شود؛ شش کیلومتر دیگر مشکل داشت که ۳ بار از اقای زنگنه وزیر نفت خواهش کردم و هر سه بار قول داد؛ دوبار فراموش کرد و بار سوم دستور کتبی را داد و ۱۰ میلیارد تومان برای آن تامین شد.

وی در مورد پروژه خط دوم غدیر برای آبرسانی به خرمشهر و آبادان نیز گفت: در آنجا هم دو هفته پیش از بهره‌برداری از پروژه در سال ۹۷، مشکلاتی در خرمشهر راه انداختند و کنترل شد.

شریعتی افزود: پروژه و خدمت درحال انجام است اما از خارج از کشور برای ما توطئه چینی می‌کنند؛ با یک سوء نیت و یک بدخواهی مشکل ایجاد می‌کنند؛ غیزانیه هم همینطور بود؛ میخواهند خدمت انجام شده به کام مردم تلخ شود؛ همه مترصد برهم زدن خوزستان و کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ۱۲ نفر از نمایندگان استان های مختلف امروز از بخش غیزانیه اهواز بازدید کردند که در جلسه منعقد شده انتقاداتی به استاندار خوزستان به علت محرومیت غیزانیه در عین برخورداری از ثروت‌های خدادادی مطرح شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول