اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تیراندازی در لندن؛ 4 نفر زخمی شدند

بنا به اعلام پلیس انگلیس، در یک حادثه تیراندازی در شمال لندن که بامداد امروز به وقوع پیوست، چهار نفر از جمله یک کودک زخمی شدند.

تیراندازی در لندن؛ 4 نفر زخمی شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، در یک حادثه تیراندازی در شمال لندن که اواخر روز چهارشنبه به وقت محلی به وقوع پیوسته است، چهار نفر از جمله سه فرد بزرگسال و یک کودک مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، پلیس انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحقیقات خود را درباره حادثه تیراندازی در شمال لندن آغاز کرده است و هنوز کسی در رابطه با این حادثه بازداشت نشده است.

آنطور که در بیانیه پلیس انگلیس اعلام شده است، حادثه تیراندازی در ساعت 21:45 چهارشنبه به وقت لندن (01:15 بامداد پنجشنبه به وقت تهران)  در «هارلسدن» برنت واقع در شمال لندن به وقوع پیوست.

پلیس از شاهدان ماجرا که در محل وقوع حادثه حضور داشتند، درخواست کمک کرده است تا اطلاعات بیشتری در اختیار آنها قرار دهند تا بتوانند تحقیقات در این زمینه را تکمیل کنند.

هیچ جزئیات بیشتری درباره مظنون این حادثه و انگیزه وی از تیراندازی و همچنین وضعیت جسمانی زخمی‌های این حادثه منتشر نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول