اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پرحجم بودن ترافیک در جاده رشت به قزوین

سرپرست پلیس راه استان گیلان از پرحجم بودن ترافیک در محورهای رشت به قزوین و منجیل به رودبار خبر داد.

پرحجم بودن ترافیک در جاده رشت به قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش خودروهای ورودی به استان گیلان اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پایان هفته و بر اساس اطلاعات دوربین‌های راهنمایی رانندگی میزان خودروهای ورودی به استان گیلان در این چند روز با افزایش مواجه بوده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان گیلان افزود: ترافیک در جاده‌های رشت به قزوین و منجیل به رودبار پرحجم بوده و همکاران من در راهنمایی رانندگی در جاده ها حضور داشته و‌مشکل خاصی وجود ندارد.

سرپرست پلیس راه استان گیلان یکی از دلایل تصادفات در جاده‌های گیلان را انحراف به چپ دانست و بیان کرد: در این چند روز بیشترین علت تصادفات در استان سبقت غیر مجاز، مجزا نبودن مسیرهای رفت وبرگشت و انحراف به چپ خودروها است.

صفاری با درخواست از مسافران در خصوص رعایت نکات ایمنی تصریح کرد: از تمامی رانندگان و مسافران تقاضا دارم به علت ویروس کرونا از سفر به استان گیلان جلوگیری کرده و در صورت سفر به استان و برای حفظ سلامت خانواده خود نکات ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول