اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

اپلیکیشن مبتنی بر علوم عصبی برای تعلیم مغز

محققان دانشگاهی از تولید اپلیکیشنی به نام فیت مایند خبر داده اند که با بهره گیری از علوم عصبی و شناختی می تواند مغز را تعلیم داده و توانایی آن را بیشتر کند.

اپلیکیشن مبتنی بر علوم عصبی برای تعلیم مغز

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، برنامه فیت مایند که توسط شرکت هایی مانند آمازون، اوبر و غیره نیز مورد استفاده قرار می گیرد با یک برنامه ریزی سی روزه توان یادگیری مغز را افزایش می دهد و چالش هایی روزمره را برای ذهن در نظر می گیرد.

کاربران با انجام روزمره وظایف و تکالیف محول شده توسط این برنامه می توانند روند پیشرفت توان مغز خود را بررسی و کنترل کنند. از جمله دیگر امکانات این برنامه می توان به تحقیقات متنوع روانشناختی و علمی، توصیه هایی برای مطالعه کتب مختلف و غیره اشاره کرد.

 

علاوه بر این کاربران این برنامه می توانند سوالات مستقیمی را در مورد روند تمرین ها مطرح کرده و پاسخ آنها را دریافت کنند. برنامه یادشده که قبلا ۲۰۰ دلار قیمت داشت هم اکنون با قیمت ۴۹ دلار در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول