اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نجات ۳ شهروند کاشمری در ارتفاعات نیشابور

معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور از نجات ۳ نفر در ارتفاعات روستای درخت جوز توسط نجاتگران هلال احمر خبر داد.

نجات  ۳ شهروند کاشمری در ارتفاعات نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر نیشابور، اسماعیل شاه‌بیکی، معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: به‌دنبال اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر گرفتاری سه تن از شهروندان کاشمری در ارتفاعات درخت جوز و با توجه به مصدومیت و بیماری یکی از افراد، دوتیم امداد و نجات با پشتیبانی تیم امدادگران خانه هلال شهر بار  به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: پس از  ۶ ساعت تلاش و نصب کارگاه فنی دو نفر از حادثه دیدگان توسط اعضا تیم  امداد و نجات کوهستان به منطقه امن انتقال یافتند.

شاه بیکی در پایان بیان کرد: از همه کوه‌نوردان و طبیعت‌گردان عزیز درخواست داریم باتوجه به شرایط خاص و وضعیت بیماری کرونا حتی الامکان از سفر خودداری کنند و در صورت اضطرار و ابتلا به بیماری خاص حتما داروهای مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول