اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

هیچ مجوز شرعی برای تیراندازی به سمت خودروهای سوخت‌کش وجود ندارد

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه هیچ مجوز شرعی برای تیراندازی به سمت خودروهای سوخت‌کش وجود ندارد، گفت: بارها گفتیم برای افراد بیکار استان درآمدزایی حلال ایجاد کنید تا دست به جابه جایی سوخت، کیسه آرد و غیره برای تامین روزی خانواده خود نزنند.

هیچ مجوز شرعی برای تیراندازی به سمت خودروهای سوخت‌کش وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار با تعدادی از فعالان کشوری امور خیریه، ضمن تاکید بر رعایت کرامت و عزت افراد نیازمند، اظهار کرد: تأمین عمده حداقل‌های زندگی برای افراد محدود ارزشمندتر از پوشش دادن تعداد زیاد ولی با بودجه اندک است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اهمیت کمک‌رسانی و رفع نیاز محرومان، بیان کرد: امورات فرهنگی از جمله تحصیل و آموزش، کشف استعدادها و شکوفا کردن آن‌ها، در خدمت به نیازمندان در دستور کار قرار بگیرد.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان و مدرسه یکی از نیازهای ضروری و فوری در سیستان و بلوچستان است و در حوزه مدرسه با وجود فعالیت خیرین مدرسه‌ساز اما با توجه به رشد جمعیت استان امکان برآورده کردن نیازها وجود ندارد و بر همین اساس نیاز به یک جهش در این بخش احساس می‌شود.

آیت‌الله مصطفی محامی با اشاره به این که مجموعه‌های خیریه می‌توانند با سرمایه‌گذاری در زمینه اشتغال‌زایی در سیستان‌وبلوچستان از دو جنبه سود ببرند، ادامه داد: بخشی از سود مربوط به رفع معضل بیکاری، به عنوان یکی از مشکلات عمده  در استان و بخش دیگر مربوط به کسب درآمد مالی برای تداوم باقدرت‌تر امور خیریه است.

وی تاکید کرد: من بارها در جلسات متعدد گفته‌ام که برای افراد بیکار استان یک عرصه درآمدزایی حلال ایجاد کنید تا آنان مشغول شوند چرا که وقتی شغلی ندارند دست به جابجایی سوخت، کیسه آرد و غیره می‌زنند تا بتوانند روزی خانواده خود را به دست آورند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ادامه داد: هیچ مجوز شرعی برای تیراندازی به سمت خودروهای سوخت‌کش وجود ندارد.

در بخش دیگری از این دیدار، فعالان کشوری امور خیریه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در سطح کشور و استان پرداختند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول