اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

با فعالان مجازی از امامِ تحول تا مجلس طراز

فعالان شبکه های اجتماعی در ایام ارتحال امام خمینی(ره) و پس از سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی با هشتگ امام تحول نقطه نظرات خود را به اشتراک گذاشتند.

با فعالان مجازی از امامِ تحول تا مجلس طراز

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، در سالروز ارتحال امام خمینی و پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالان مجازی نقطه نظرات خود را در بستر شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشتند.

آسید نوشت:

شاهرخ ضرغام، مصداق دیگری از تحول‌سازی حضرت روح‌الله(ره) بود.. از شاهرخ سیبیل و محافظ بودن در کاباره میامی، رسید به شهید شاهرخ ضرغام و حالا تجلی عند ربهم یرزقون است.. #امام_تحول

امیر حسین ثابتی هم اینگونه نوشت:

برای شناخت هر مکتبی باید خروجی آن را دید و یکی از خروجیهای مکتب خمینی «قاسم سلیمانی» بود. کدام مکتب در جهان توانسته فرماندهی تربیت کند که بعد رفتنش، یکی از بزرگترین تشییع جنازه های تاریخ برگزار شود؟ اگر هم کسی توانست رکورد جمعیت تشییع حاج قاسم را ثبت کند، رییس مکتب او خمینی بود.

محمد شجاعی هم توئیت زد: روحیه تحول‌خواهی امام معلول این آموزه امام صادق(ع) است؛ که مبارزه، نقشه ریختن در شبها و اجرای آن در روزهاست. تحول‌خواهی یعنی حضور در وسط میدات عملیات! نه صرفا نشستن و تعیین خط‌مشی! سهم مجلس طراز انقلاب از خستگی،درد و زخمهای مبارزه در پیچ نهایی اتقلاب، باید بیش از دیگران باشد.

کاربر دیگری با نام کاربری نرگس رئیسی هم نوشت:

رهبر انقلاب: شخصیت وجودی امام که در جایی برای شهادت اسیری اشک میریزد و در جایی دیگر همچون قضیه شهادت 72 تن از بزرگان انقلاب چون کوهی استوار میباشد با هیچ زبانی قابل توصیف نیست.

علی خضریان هم توئیت زد:

‏بی‌تردید تفکرجهانی ‎امام خمینی(ره) در صدور انقلاب اسلامی، مسیر ‎تاریخ معاصر را تغییر داد و جهان را پیش و پس از خمینی(ره) تقسیم کرد؛ نگاه جهانی و جهان‌بینی الهی امام که خالی از ترس و یأس و تردید بود، با تمام قدرت به نسل انقلاب منتقل شده است تا ‎مکتب خمینی(ره) همچنان زنده باشد.

دانیال معمار هم از قول فیلمبردار امام خمینی نوشت:

طاهری، فیلمبردار جماران می‌گوید: یک روز داشتم تصویر بسته‌ای از چهره امام در سخنرانی می‌گرفتم. ناگهان لامپی‌ با صدای بلند ترکید. زمان ترورها بود. مردم ترسیدند و به هم ریختند. امام به سخنرانی‌ ادامه داد. بعدا فیلم را بازبینی کردیم دیدیم که امام در آن لحظه حتی یک پلک هم نزده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول