اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

ایزدخواه: بی عدالتی‌ها در سیاست‌های غلط و رویه‌های ناصواب ریشه دارند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بی عدالتی‌ها در سیاست‌های غلط و رویه‌های ناصواب ریشه دارند، تابوت برنامه ریزی تکنوکرات را باید شکست، باید دانشگاه و حوزه و مراکز ما بروکراسی فرسوده کشور را اصلاح کنند.

ایزدخواه: بی عدالتی‌ها در سیاست‌های غلط و رویه‌های ناصواب ریشه دارند

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، روح‌الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ویژه برنامه «در سوگ امام کوخ‌نشینان» که به همت دانشجویان بسیجی، عدالتخواه و انقلابی کشور در شهرک فدک کرمانشاه برگزار شد، گفت: عدالتخواهی از دست انداختن به نمادهای فساد و تبعیض و فقر می گذرد زیرا هنوز درگیر ساختارهای استعماری هستیم. هنوز ساختار های ما متحول نشده اند و  دولت اسلامی هنوز شکل نگرفته است.

وی افزود: باید از اتفاق فوت خانم آسیه پناهی آرمان خود را فریاد بزنیم تا به آن نقطه قانون گذاری و سیاست گذاری برسیم. در قانون اساسی تامین مسکن جزو حقوق مستضعفان است و تا زمانی که ما آن را اجرا نکنیم نمی توانیم با معلول آن (مسکن غیرقانونی) بجنگیم و آن را از بین ببریم. 

ایزدخواه گفت: باید پرسید چرا با وجود اینهمه پژوهشگر و اندیشکده بازهم کشور با قوانین و سیاست های وارداتی سال ۱۳۰۷ اداره می شود و این قوانین و موارد متعدد اصلاح نمی شوند ؟

وی اظهار داشت: بی عدالتی‌ها در سیاست‌های غلط و رویه‌های ناصواب ریشه دارند. تابوت برنامه ریزی تکنوکرات را باید شکست. باید دانشگاه و حوزه و مراکز ما بروکراسی فرسوده کشور را اصلاح کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول