اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سامانه خیر و احسان در زنجان راه‌اندازی شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: به‌ منظور ارائه خدمات بهتر و منسجم‌تر به نیازمندان و اجرای عدالت در نظام توزیع سامانه خیر و احسان «سامانه سخا» در کمیته امداد استان راه‌اندازی شده است.

سامانه خیر و احسان در زنجان راه‌اندازی شد

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سامانه «سخا» به‌ منظور جلوگیری از پراکندگی ارائه خدمات و اقدامات، برای حمایت از نیازمندان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: سامانه خیر و احسان برای اولین بار به‌ صورت منسجم یکپارچه و ملی برای حمایت از نیازمندان با رعایت عدالت در توزیع راه‌اندازی شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: این سامانه برای ثبت اطلاعات نیازمندان و همچنین ثبت کمک‌های مؤمنانه مردم خیراندیش و نیکوکار و خیرین، خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری راه‌اندازی شده که علاوه بر جمع‌آوری آمار نیازمندان واقعی، هم‌زمان ارتباط مؤثری را با همه خیران و خیریه‌ها به‌ ویژه مراکز نیکوکاری برقرار می‌کند.
صفری گفت: کمیته امداد به‌عنوان هسته اصلی دریافت کمک‌های مردمی با راه‌اندازی این سامانه باعث شده تا نهادها و اشخاص کمک‌کننده با مراجعه به سامانه و دریافت اطلاعات مورد نیاز، کمک‌های خود را ثبت کنند و بدین ترتیب ضمن جلوگیری از ارائه خدمات و کمک‌های تکراری، خدمات خیران، مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری به‌صورت عادلانه بین نیازمندان واقعی توزیع می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن دعوت  از خیران، مراکز خیریه و علاقمندان برای ثبت عملکرد خدمات خود در این سامانه گفت: با ورود به این سامانه به آدرس Esakha.ir و با کلیک بر روی دکمه ثبت‌نام خیرین و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، افراد می‌توانند عضو این سامانه شوند.
انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول