اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

توزیع 17 هزار پرس غذای گرم در تنگستان+ فیلم

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تنگستان گفت: با راه اندازی ۳ آشپزخانه مهدوی تعداد ۱۷۸۰۰ پرس غذای گرم در بین مددجویان در طول ماه مبارک رمضان توزیع گردید.

توزیع 17 هزار پرس غذای گرم در تنگستان+ فیلم

ابراهیم یاحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنگستان اظهار داشت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث مواسات، همدلی و کمک مومنانه به فقرا به همت سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان، بسیج و گروه های جهادی سه رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان برگزار گردید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تنگستان در مرحله اول همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان و دومین مرحله در روز میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و آغاز هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام و و در مرحله سوم نیز و در آخرین روز از ماه مبارک رمضان و شب عید سعید فطر در شهرستان تنگستان اجرا شد.

وی ادامه داد: در این سه رزمایش و همت همه خیرین، نیکوکاران، مراکز نیکوکاری، سازمان ها و نهادهای شهرستان، شهرداران، دهیاران و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا تعداد سه هزار و 442 بسته سبد معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

یاحسینی گفت: با راه اندازی سه آشپزخانه مهدوی تعداد 17 هزار و 800 پرس غذای گرم در بین مددجویان در طول ماه مبارک رمضان توزیع شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول