اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ولنگاری و ابتذال موجب خسارت است/ برخی جلوه‌های شهر جای تاسف دارد

امام جمعه شهرکرد گفت: نباید اجازه بدهیم ولنگاری‌ها و ابتذال موجب خسارت برای جامعه شوند؛ در همین روزهای اخیر در برخی از رصدهایی که انجام دادم با صحنه‌هایی در شهر مواجه شدم که واقعا جای تاسف دارد.

ولنگاری و ابتذال موجب خسارت است/ برخی جلوه‌های شهر جای تاسف دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در پیام جمعه، گفت: من به مردم توصیه می‌کنم اجازه ندهید در گام دوم انقلاب این روحیه انقلابی‌گری از بین برود و تضعیف شود؛ روحیه انقلابی‌گری را باید حفظ کنیم و مواظبت کنیم با مادی‌گرایی، حزب‌بازی و سیاسی‌کاری جای خود را عوض نکند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به لزوم حفظ روحیه جوانی در افراد، در وصف جوانان توضیح داد: جوانی به سن و سال نیست، شما ببینید حضرت امام خمینی در روزهای آخر عمر مبارک‌شان هم جوان بودند و با اینکه هم سن بالایی داشتند و هم عمل قلب انجام داده بودند ولی باز هم جوان بودند.

وی با انتقاد از روند کاهش جمعیت، بیان کرد: ما در موضوع جمعیت پسرفت داشتیم و امروز فرزندآوری برای کسانی که امکانش را دارند امری ضروری است چون در غیر این صورت آینده انقلاب با مشکل مواجه خواهد شد.

نکونام با اشاره به ضرورت سلامت اخلاقی در جامعه گفت: ما در برخی از موضوعات اخلاقی پسرفت داشته‌ایم، در موضوعاتی مانند حجاب رشد قابل قبولی نداشته‌ایم هرچند من قدردان بانوان محجبه هستم ولی برخی از افراد حجاب را به بازی می‌گیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پیشرفت انسان در سایه عمل به دستورات خداوند است نه پیروی از مدهای غربی و ابتذال؛ باید مواظبت کنیم این موضوع فراموش نشود.

وی ضمن توصیه به مردم برای پایبندی به رفتار مؤمنانه، تشریح کرد: رسانه‌ها باید کمک کنند دستورات الهی در جامعه تسری یابد و نباید اجازه بدهیم ولنگاری‌ها و ابتذال موجب خسارت برای جامعه شوند؛ در همین روزهای اخیر در برخی از رصدهایی که انجام دادم با صحنه‌هایی در شهر مواجه شدم که واقعا جای تاسف دارد.

نکونام در پایان تاکید کرد: کرونا یک بلای الهی بود و باید یک تذکری باشد برای همه ما و مواظبت کنیم که گناه‌های اجتماعی گسترش پیدا نکنند و قبح گناهان نریزد؛ باید تلاش کنیم در مسیر بندگی حرکت کنیم و در برابر گناهان بی‌توجه نباشیم تا خداوند هم بلاها را از کشور و مردم دور کند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول