اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آتش‌سوزی در ارتفاعات فراشبند و کازرون مهار شد/ علت آتش سوزی در دست بررسی است

مدیرکل بحران استانداری فارس از مهار کامل آتش سوزی در ارتفاعات شهرستان فراشبند و کازرون خبر داد وگفت: هم اکنون اطلاعات دقیقی ازعلت این آتش‌سوزی ها به ثبت نرسیده است.

آتش‌سوزی در ارتفاعات فراشبند و کازرون مهار شد/ علت آتش سوزی در دست بررسی است

رحیم آزادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از شیراز اظهار داشت: آتش سوزی در ارتفاعات شهرستان فراشبند که از 2 روز گذشته آغازشده بود، که  صبح امروز  با تلاش شبانه‌روزی نیروهای منابع طبیعی و مردمی به طور کامل مهار شد.

وی ادامه داد: همچنین آتش سوزی در ارتفاعات شهرستان کازرون محدوده مشرف به حوض بیدمشک که از روز گذشته شعله ور شده بود، امروز با تلاش شبانه روزی نیروهای منابع طبیعی و مردمی بطور کامل مهار شد.

آزادی با اشاره به علل وقوع این آتش‌سوزی، ادامه داد: در حال حاضر اطلاعات دقیقی از علت و یا سطح و میزان این آتش‌سوزی ها به ثبت نرسیده و نیروهای پایش در منطقه حضور دارند.

مدیر کل بحران استانداری فارس تصریح کرد: سخت گذر بودن منطقه و وزش بادهای گرم منطقه ای احتمال وقوع آتش سوزی مجدد در این منطقه را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول