اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

شعبانی‌بهار: بعید می‌دانم کمک فدراسیون جهانی شامل حال ما شود/ پول برق را هم نمی‌توانیم پرداخت کنیم

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: بودجه دریافتی ما در حد حقوق کارمندان بوده و حتی نمی‌توانیم با آن پول برق را پرداخت کنیم.

شعبانی‌بهار: بعید می‌دانم کمک فدراسیون جهانی شامل حال ما شود/ پول برق را هم نمی‌توانیم پرداخت کنیم

غلامرضا شعبانی‌بهار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه تمرینات کمانداران از چه زمانی آغاز می‌شود، اظهار داشت: تهران هنوز در وضعیت سفید قرار نگرفته به همین دلیل مانند گذشته ورزشکاران در خانه زیر نظر مربیان تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. در تقویم جهانی هم فعلا برنامه‌ای نیست و آخرین مسابقه کسب سهمیه خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی درباره شرایط مالی فدراسیون و کمک‌های وزارت ورزش، گفت: در حد اینکه بتوانیم حقوق کارمندان را بگیریم از وزارت ورزش دریافتی داشته‌ایم. این بودجه در حد حقوق کارمندان بوده و حتی با آن پول برق را هم نمی‌توانیم پرداخت کنیم. انتظار داشتیم پول‌هایی را اسفندماه دریافت کنیم اما کرونا همه چیز را بهم ریخت. چیزی هم نمی‌توان گفت چرا که باید وضعیت کشور را درک کرد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درباره اینکه فدراسیون جهانی قرار است کمک‌هایی را به کماندارانی که تحت تاثیر ویروس بوده‌اند انجام دهد، فکر می‌کنید به ایران هم کمک شود، تصریح کرد: ما هم اقدام کرده‌ایم و ورزشکاران فرم‌هایی را پر کرده‌اند اما فکر نمی‌کنم این کمک شامل حال ما شود. آنها می‌گویند کسانی که کرونا گرفته و دچار مشکل شده‌اند مدارک خود را بفرستند تا به این ورزشکاران کمک شود. منظور آنها کسانی هستند که گرفتار ویروس شده‌اند.

شعبانی بهار در پاسخ به سوالی مبنی بر جذب مربی خارجی برای زهرا نعمتی گفت: نعمتی گفته هر جوری که تشخیص می‌دهید عمل کنید. اگر فکر می‌کنید مربی خارجی مفید است، بیاورید. او یک ورزشکار حرفه‌ای است. ما هم درخواست او را بررسی می‌کنیم. کمیته پارالمپیک این اختیار را به ما داده که بتوانیم مربی خارجی بگیریم. اگر گزینه‌ای باشد می‌توانیم از او استفاده کنیم اما در حال حاضر به خاطر کرونا محدودیت سفر وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول