اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تشت رسوایی مدعیان حقوق بشر بر زمین افتاده است

امام جمعه گلپایگان گفت: آمریکا که مدعی حقوق بشر و آزادی است و ۴۰ سال گذشته به بهانه نبود آزادی و رعایت نشدن حقوق بشر ایران را در بدترین شرایط تحت تحریم و فشار قرار داده امروز تشت رسوایی‌اش با این اتفاقی که در این کشور افتاد بر زمین افتاده است.

تشت رسوایی مدعیان حقوق بشر بر زمین افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان اظهار کرد: اگر محتاج برکات و مواهب خداوند و یاری کردن در سختی‌ها هستیم تقوا و دینداری را باید پیشه کنیم.

امام جمعه گلپایگان افزود: اگر شرایط امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراهم نبود باید فراهم کرد، امام این شرایط را فراهم آورد و توانست انقلاب را به پیروزی برساند، نهضت امام سال ۴۲ آغاز شد تا توانست در سال ۵۷ به پیروزی برسد، عمل امام بر مبنای تکلیف و وظیفه بود تصمیم می‌گرفت و تردید نداشت و به نتیجه کار نگاه نمی‌کرد.

وی بیان کرد: آمریکا که مدعی حقوق بشر و آزادی است و ۴۰ سال گذشته به بهانه نبود آزادی و رعایت نشدن حقوق بشر ایران را در بدترین شرایط تحت تحریم و فشار قرار داده امروز تشت رسوایی‌اش با این اتفاقی که در این کشور افتاد بر زمین افتاده است.

کرامتی ادامه داد: آمریکای بدون چهره پردازی همین است، آمریکا با شعار مردم سالاری و حقوق بشر به بهانه رسیدن به اهداف شوم خود به ایران و سایر کشورهای اسلامی و حتی قاره آمریکا سخت ترین آزارها را روا داشته، اما این گونه مرگ یک سیاه پوست کل کشور را به هم می‌ریزد.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه حضور پنج نفت کش ایرانی با محموله بنزین به ونزوئلا که در شرایط تحریم است پیروزی بزرگی بود، عنوان کرد: ونزوئلا از کشورهای مورد تهدید و تحریم آمریکا است و ایران اراده کرده که محموله بنزین را به ونزوئلا که شمال آمریکای جنوبی  قرار دارد بفرستد یعنی بیخ گوش آمریکا، جمهوری اسلامی اعلام کرد که کوچکترین اقدام آمریکا را پاسخ می‌دهد که منجر به عقب نشینی شد، بارگیری و صدور محموله بنزین به ونزوئلا موازنه قدرت بین آمریکا و ایران را نشان داد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/م۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول