اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرهنگ مقاومت در حال صدور به جهان است

امام جمعه قرچک با بیان اینکه فرهنگ مقاومت در حال صدور به جهان است، گفت: آمریکای مدعی حقوق بشر با مشت پاسخ شهروندانش را می‌دهد.

فرهنگ مقاومت در حال صدور به جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته بعد از دعوت خود و همکان به کسب و رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اگر ایمان و تقوا باشد لطف و رحمت خداوند شامل حال همه بندگان می‌شود، اگر فضل و رحمت خداوند نبود، هیچ کس به مقام تقوا نمی‌رسید.

امام جمعه قرچک گفت: کسی که ایمان به خداوند داشته باشد و به او تکیه کند به منزلت می‌رسد و از رحمت‌های الهی بهره‌مند می‌شود و اگر انسانی که تقوا و ایمان به خداوند نداشته باشد خیر دنیا و آخرت به او نمی‌رسد.

وی افزود: ایام پر از درس و عبرت را پشت سر گذاشتیم، نعمت‌هایی را در اختیار داشته‌ایم، ولی به راحتی از کنار آن گذاشتیم، کرونا درسی به ما داد که باید قدردان خدا باشیم؛ در ایام کرونا آرامش، سلامتی، امنیت جانی را از دست داده بودیم.

اسماعیلی در ادامه خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: در زمان بحران ویروس کرونا عده‌ای با ایثار و از خود گذشتگی خود باعث شدند به وضعیت سفید برسیم؛ مقابل آن افرادی هم بودند که ماسک‌ها و محلول‌های ضد عفونی را احتکار کردند، بحران کرونا می‌گذرد و آن رو سیاهی به افرادی می‌ماند که در موقع بحران انسانیت را فراموش کردند و به فکر منابع مالی خود بودند.

وی تصریح کرد: مردم دیار ۱۵ خرداد سال ۴۲ نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند؛ مردم دشت ورامین در سال ۴۲ بصیرت والایی داشتند، چرا در آن زمان بدون داشتن رهبر برای دفاع از مرجعیت و رهبری قیام کردند.

امام جمعه قرچک بیان داشت: در زمان بحران کرونا دانشمندان ما توانستند کیت تشخیص کرونا را بسازند که در حوزه پزشکی به لطف خداوند پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم؛ در حال حاضر، محصولات تولید شده پزشکی ما به کشورهای اروپایی هم در حال صادر است.

اسماعیلی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در ۴ قرن گذشته در بالاترین درجه اقتدار قرار دارد، این اقتدار به برکت خون شهدا، رهبری حضرت امام خامنه‌ای و شجاعت نیروهای نظامی و انتظامی به‌دست آمده است که کشتی‌های ایرانی با گذر از آب‌های بین‌المللی محموله‌های خودشان را به ونزوئلا صادر کرده‌اند.

وی اظهار کرد: شما در آمریکا می‌بینید که چطور با شهروندان خود به‌خاطر نژادپرستی دولت اعتراض می‌کنند، آمریکایی که مدعی حقوق بشر است با مشت محکم پاسخ شهروندان را می‌دهند.

امام جمعه قرچک در ادامه افزود: فرهنگ مقاومت در حال صادر شدن به جهان است و امروز در کشورهای اروپایی و آمریکایی می‌بینید که عکس سردار شهید سلیمانی نمونه بارزی است که در دست معترضین مشاهده می‌شود و این موضوع یک پیروزی برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول