اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پروژه دوبانده سازی محور بیرجند-قاین به کجا رسید؟

اردیبهشت ماه سال جاری بود که استاندار خراسان‌جنوبی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی استان از جذب ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل جاده بیرجند – قاین خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با جذب این اعتبار دوبانده سازی جاده بیرجند- قاین به اتمام برسد.

پروژه دوبانده سازی محور بیرجند-قاین به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، اردیبهشت ماه سال جاری بود که استاندار خراسان‌جنوبی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی استان از جذب ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل جاده بیرجند – قاین خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با جذب این اعتبار دوبانده سازی جاده بیرجند- قاین به اتمام برسد.

عملی شدن وعده استاندار یک ماه بیشتر به طول نکشید و  روز گذشته مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال از این مبلغ به این پروژه تخصیص و واریز شد

 

عملی شدن وعده استاندار یک ماه بیشتر به طول نکشید و  روز گذشته مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال از این مبلغ به این پروژه تخصیص و واریز شد تا امیدها برای یکطرفه شدن ۴۵ کیلومتر باقیمانده از جاده پرحادثه بیرجند-قاین بیشتر از پیش زنده شود.

در همین راستا استاندار خراسان‌جنوبی ظهر امروز در بازدیدی سرزده از پروژه محور بیرجند-قاین بازدید کرده و به بررسی روند پیشرفت پروژه پرداخت.

گفتنی است پیش از این مسؤولین راه و شهرسازی و استاندار خراسان‌جنوبی وعده پایان دوبانده سازی محور بیرجند-قاین تا پایان سال جاری را داده بودند.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول