اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فوران کرونا در هرمزگان/ اضافه شدن ۳۳۳ مورد ابتلای جدید و ۹ نفر فوتی

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۳۳۳ مورد جدید به مبتلایان به کرونا در هرمزگان افزوده شد.

فوران کرونا در هرمزگان/ اضافه شدن ۳۳۳ مورد ابتلای جدید و ۹ نفر فوتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر حسین فرشیدی امشب در گفت وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: تعداد کل آزمایش‌های کرونا در استان هرمزگان به ۲۱ هزار و ۷۹۷ مورد رسید.

وی افزود: امروز ۳۳۳ مورد جدید ابتلای به کرونا در هرمزگان شناسایی شد که تاکنون بی‌سابقه بوده و شمار کل مبتلایان را به ۵۰۱۹ نفر رساند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: ۲۰۶ نفر از مبتلایان امروز زیر ۴۰ سال سن دارند.

دکتر فرشیدی همچنین گفت: متاسفانه امروز ۹ نفر از مبتلایان به کرونا در هرمزگان جان خود را از دست دادند که شامل یک زن ۹۱ ساله با سابقه HTN- IHD در بندرعباس، زن ۸۳ ساله با سابقه HTN دیابت در بندرعباس، مرد ۳۸ ساله بدون بیماری زمینه‌ای در بندرعباس، زن ۶۰ ساله (فوت در منزل) با سابقه آسم و فشارخون بالا در بندرعباس، مرد ۵۹ ساله با سابقه دیابت در میناب، مرد ۷۴ ساله با سابقه فشارخون بالا در رودان، مرد ۸۰ ساله با سابقه فشارخون بالا در رودان، مرد ۳۴ ساله بدون بیماری زمینه‌ای در بندرلنگه، زن ۲۵ ساله و باردار (اعزامی از عسلویه) بدون بیماری زمینه‌ای در پارسیان بوده است.

وی اضافه کرد: ۲۵۶۲نفر از مبتلایان بهبود یافته‌اند و ۲۲۸۰ نفر تحت مراقبت خانگی قرار دارند و شمار کل فوتی‌ها نیز ۶۶ نفر شد و ۱۶۶ نفر نیز در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی درباره شمار مبتلایان جدید را نیز در بندرعباس ۳۴۱۹ نفر شامل ۲۹۸ مبتلای جدید، میناب ۳۹۷ نفر با ۱ مبتلای جدید، قشم ۲۷۹ با ۱۵ مبتلای جدید، رودان ۲۶۰ نفر با ۵ مبتلای جدید، بندرخمیر ۲۰۴نفر با ۱۰ مبتلای جدید، بندرلنگه ۱۶۲ با ۳ مبتلای جدید، حاجی‌آباد ۱۲۵نفر،کیش ۶۷ نفر، جاسک ۳۶ نفر، بستک ۳۱ نفر، پارسیان ۲۵ نفر با ۱ مبتلای جدید، سیریک ۱۰نفر و بشاگرد  ۴ نفر.

انتهای پیام/۳۲۶۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول