اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی آستارا ابلاغ نشده است

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه کد منطقه ویژه اقتصادی شهرستان آستارا از سوی سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران به بنادر و دریانوردی ابلاغ نشده است، گفت: سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بدون ابلاغ کد کمرگی امکان‌پذیر نیست.

کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی آستارا ابلاغ نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حمیدرضا آبایی عصر امروز در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کد منطقه ویژه اقتصادی شهرستان آستارا از سوی سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران به بنادر و دریانوردی ابلاغ نشده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه از سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم ابلاغ کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان آستارا را پیگیری کند، گفت: سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بدون ابلاغ کد کمرگی امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه نحوه شکل‌گیری موج‌شکن‌ها در بندر آستارا طوری است که پس از هر لایروبی، شاهد ایجاد رسوب در کف دریا هستیم، تصریح کرد: با توجه به نحوه پهلوگیری کشتی‌های تجاری در بندر آستارا، این بندر نیاز مبرم به لایروبی دارد که این مهم را سازمان بنادر و دریانوردی عهده‌دار شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به برداشت ۵۰۰ هزار مترمکعب مصالح از کف بندر شهرستان آستارا پس از هر لایروبی بیان کرد: با هماهنگی فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط این مقدار مصالح برداشت‌شده را می‌توان در پروژه‌های عمرانی شهرستان استفاده کرد.

آبایی با بیان اینکه در بندر شهرستان آستارا شاهد توسعه و ایجاد زیرساخت‌های مناسب جهت سرمایه‌گذاری هستیم، افزود: قراردادی که ۱۰ سال پیش با شرکت بندری کاوه بسته شد با در نظرگرفتن همه موارد بوده و خوشبختانه شاهد پیشرفت‌های خوبی در بندر این شهرستان هستیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول