اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

گوشه‌ای از جهاد آبی سپاه در غیزانیه

قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی علیه السلام سپاه خوزستان، این روزها در غیزانیه مشغول کمک به تسریع آبرسانی به مردم این منطقه است.

گوشه‌ای از جهاد آبی سپاه در غیزانیه

حمیدرضا توکلی از مسئولین قرارگاه جهادی مستقر در بخش غیزانیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی علیه السلام پس از اینکه بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی را در ماه رمضان توزیع کرد، با مطرح شدن مشکل آب غیزانیه، به این محل نقل مکان کرد که فرماندهی این قرارگاه را فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان سردار شاهوارپور مستقیما به عهده گرفت. 

وی افزود: ماموریت اصلی ما در این منطقه، تامین آب تعریف شد؛ هنگامی که ما به اینجا آمدیم چند گروه جهادی که تعدادی از آن‌ها از دوستان تهرانی بودند، زمینه فعالیت را فراهم کرده بودند.


توکلی گفت: در روزهای اول که حضور پیدا کردیم، به ۳۸ خانوار آب‌رسانی صورت می‌گرفت که در مرحله اول این تعداد را به ۸۰ خانوار، سپس به ۱۶۰ خانوار و در نهایت در روز ششم نزدیک به ۶۰۰ خانوار آبرسانی انجام شد.

وی ادامه داد: با پیگیری فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان و جانشین وی، تعداد تانکرها به حدود ۷۰ تانکر افزایش یافت و دستگاه‌هایی همچون ستاد اجرایی فرمان امام، آبفا خوزستان، آبفا لرستان، شرکت نفت، صنایع فولاد و سپاه استان‌های لرستان، فارس و تهران پای کار آمده‌اند.

 

توکلی عنوان کرد: با تماس‌ها و پیگیری سردار شاهوارپور بنا شد قرارگاه خاتم الانبیا ص، ۱۴ کیلومتر از لوله‌گذاری از سفیره به نزهه را انجام دهد و بقیه آن‌ را نیز شرکت آبفا و شرکت نفت تقبل کرده‌اند.

وی ادامه داد: در کنار کار آبرسانی، کارهای دیگری را نیز آغاز کردیم که از جمله آن‌ها دعوت نیروهای علمی دانشگاهی جهت بررسی دقیق وضعیت خطوط لوله است.

توکلی گفت: از بسیج جامعه پزشکی نیز قرار است دامپزشکانی اعزام شوند تا به مشکلات دام اهالی غیزانیه رسیدگی شود.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول