اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

بعد از اعتراض کارمندان فیس بوک، زاکربرگ قول بازنگری داد

حمایت غیرمستقیم مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک از پست های مروج خشونت ترامپ موجب عصبانیت کارمندان فیس بوک شده و وی قول داده در سیاست‌های این شرکت بازنگری کند.

بعد از اعتراض کارمندان فیس بوک، زاکربرگ قول بازنگری داد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، در حالی که توئیتر پست‌های مروج خشونت و دروغ پردازانه ترامپ را حذف می کند، فیس بوک این مطالب را بدون کوچک ترین مشکلی منتشر می کند و همین مساله باعث اعتراض شدید کارمندان فیس بوک شده است.

زاکربرگ هفته قبل در واکنش نسبت به این اعتراض‌ها مدعی شد، علت عدم حذف مطالب یادشده، ضرورت اطلاع عموم مردم از نظرات و مواضع رئیس جمهور است. اما با توجه به انتقاد کارکنان فیس بوک، زاکربرگ از یک برنامه هفت بخشی برای بازنگری در سیاست‌های این شبکه اجتماعی خبر داده است.

 

بر همین اساس شیوه تصمیم گیری فیس بوک در مورد پست های مختلف تغییر کرده و تغییراتی در برخی محصولات این شرکت ایجاد می شود. وی همچنین وعده داده که در فیس بوک شفاف تر عمل می کند و از تنوع بیشتر، حضور و انتشار دیدگاه های متنوع استقبال می کند. زاکربرگ همچنین قول داده که موضوعات مربوط به حقوق بشر را جدی تر بگیرد.

سه حوزه مهمی که قرار است مورد بازنگری زاکربرگ قرار بگیرند عبارتند از تهدید دولت به استفاده از زور، سرکوب رأی دهندگان به علت شیوع ویروس کرونا و ضرورت یا عدم ضرورت درج برچسب هایی در ارتباط با نقض قوانین فیس بوک در زمان ارسال محتوا.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول