اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

گلایه‌مندی تهرانی‌ها از معضلات و خطرات 2 بوستان پامچال و آزادگان

دبیر شورایاری منطقه مشیریه با اشاره به معضلات پارک پامچال و آزادگان گفت: حضور معتادان و کمبود امنیت در این 2 بوستان باعث بروز مشکلات زیادی برای شهروندان شده است.

گلایه‌مندی تهرانی‌ها از معضلات و خطرات 2  بوستان پامچال و آزادگان

محمد صالحی دبیر شورایاری محله مشیریه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره گلایه‌مندی شهروندان از معضلات موجود در دو بوستان پامچال و آزادگان اظهار داشت: این دو بوستان وسعتی حدود ۱۸۰ هکتار دارد ولی تمهیدات لازم برای استفاده شهروندان از این دو بوستان توسط شهرداری در نظر گرفته نشده است.

وی به تاریکی و کمبود نور در این 2  بوستان اشاره کرد و بیان داشت: کانالی نیز در بین بوستان پامچال و آزادگان قرار گرفته و هرچند پل‌های عابر پیاده بر روی آن لحاظ شده ولی به ویژه شب هنگام می‌تواند برای شهروندان خطرآفرین باشد. همچنین متأسفانه برخی از معتادان نیز در این دو پارک حضور یافته و بارها اقدام به زورگیری از شهروندان جهت تامین پول برای خرید مواد مخدر کرده‌اند.

وی ادامه داد: متاسفانه علیرغم اینکه معضلات این 2  بوستان بسیار زیاد است ولی توسط مسوولان مربوطه از جمله شهرداری تهران چندان مورد توجه قرار نگرفته است. همچنین علاوه بر اینکه شهروندان در مورد تردد زیاد معتادان متجاهر در این دو بوستان گلایه‌مند هستند، امکان امکانات ورزشی و بازی کودکان نیز چندان مناسب نیست و تخریب شده و بارها مدیران شهری وعده‌هایی در این زمینه به شهروندان داده‌اند ولی اقدام موثری صورت نگرفته است.

دبیر شورایاری منطقه مشیریه به معضل کمبود جای پارک در اطراف این دو بوستان اشاره کرد و گفت: علی‌رغم اینکه بوستان پامچال و آزادگان دارای چندین پارکینگ است ولی بلا استفاده مانده از طرفی پارکینگ‌های مکانیزه توسط بساز و بفروش‌های منطقه خریداری شده ولی نصب نشده است که جا دارد پارکینگ‌های مکانیزه در پارکینگ های موجود لحاظ شوند تا شهروندان درگیر معضل کمبود جای پارک نباشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول