اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

خرید دستگاه پلاسما فریز توسط خیران صنف طلا دربندرعباس

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مرکز هرمزگان گفت: به همت خیران این صنف، یک دستگاه پلاسما فریز برای کمک به درمان بیماران کرونایی خریداری شد.

خرید دستگاه پلاسما فریز توسط خیران صنف طلا دربندرعباس

خلیل حلاج صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بنابر اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و ضرورت تهیه دستگاه پلاسما فریز برای کمک به درمان بخشی از بیماران مبتلا به کرونا در استان، جمعی از خیران اتحادیه طلا و جواهر بندرعباس در حرکتی دسته‌جمعی، این دستگاه را خریداری کردند.

وی افزود: این دستگاه پلاسما فریز با قیمت ۴ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال هم‌اکنون به بندرعباس رسیده و بلافاصله تحویل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خواهد شد.

 

 

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر هرمزگان همچنین اضافه کرد: ۲۰ نفر از همکاران صنف طلا و جواهر با اهدای مبالغ متعددی در خرید این دستگاه پلاسمافریز که کمک بسیار مهمی را به درمان بیماران کرونا خواهد داشت و مصارف متنوع دیگری نیز دارد، مشارکت خیرانه کردند.

حلاج با ابراز امیدواری در مهار بیماری کرونا در استان و کشورمان، گفت: همکاری مردم مهم‌ترین گام در کنترل این بیماری است و اراده جمعی ما در کنار لطف و مدد خداوند می‌تواند بر هر مشکلی غلبه کند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول