اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تدوین گزارش ارزیابی عملکرد سال 98 مناطق 22گانه

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر از تدوین گزارش ارزیابی عملکرد سال 98 مناطق 22گانه شهر تهران خبر داد.

تدوین گزارش ارزیابی عملکرد سال 98 مناطق 22گانه

حامد مظاهریان معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، از تدوین گزارش ارزیابی عملکرد سال 98 مناطق 22 گانه شهر تهران خبرداد.

وی گفت: بر مبنای دستورالعمل ابلاغی شهردار تهران، ارزیابی عملکرد سازمانی مناطق 22 گانه و 41 سازمان و شرکت تابعه شهرداری تهران در دستور کار این معاونت قرار گرفت و در این راستا در گام نخست با همکاری تمامی معاونت‌ها و حوزه‌های ذی‌ربط بازنگری و تکمیل شاخص‌های ارزیابی عملکرد در پایان سال گذشته انجام شد.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر ادامه داد: در حال حاضر، گزارش ارزیابی عملکرد مناطق در سال 98 در قالب 72 شاخص عملکردی و قریب به 300 زیرشاخص انجام و نتیجه عملکرد هر منطقه توسط اداره کل ارزیابی عملکرد و تدوین و در اختیار ذی‌نفعان قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف مناطق، ریز اطلاعات تمامی شاخص‌ها و زیر شاخص‌ها در سامانه تحلیل اطلاعات-داشبورد ارزیابی مدیریتی درج شده و به مناطق نیز ارسال شده است. 

مظاهریان خاطرنشان کرد: در این دوره ارزیابی حدود 50 اداره کل، سازمان و یا شرکت با نظارت و تایید معاونت های تخصصی نسبت به سنجش عملکرد و اعلام وضعیت مناطق 22 گانه اقدام کرده و عملکردها در 5 سطح بسیار مطلوب تا ضعیف دسته‌بندی شده‌اند.

وی ادامه داد: باتوجه به تأکید شهردار تهران بر لزوم توجه به نظرات شهروندان، در این دوره 11 درصد از وزن شاخص‌های ارزیابی به این امر اختصاص یافته و اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه و بازخوردهای سامانه‌های 137 و 1888 احصاء شده است.

به گفته معاون برنامه ریزی شهرداری تهران، این گزارش مبنایی برای اصلاح و بهبود فرآیندهای کاری در شهرداری تهران، تدوین کارنامه عملکردی مدیران، اصلاح برخی ساختارهای تشکیلاتی و تدوین سرفصل های آموزشی بوده و مستمراً در نظام تخصیص منابع مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مظاهریان افزود: همچنین ارزیابی عملکرد سال 98 سازمان و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران نیز در دستور کار بوده و گزارش مربوطه متناسب با پایان سال مالی استخراج و ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول