اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نماز جمعه در شهرهای با وضعیت زرد اقامه می‌شود

‍ استاندار همدان گفت: از اول تیرماه نماز جمعه در شهرهای با وضعیت زرد اقامه می‌شود.

نماز جمعه در شهرهای با وضعیت زرد اقامه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: مردم بدانند تا درمان قطعی برای کرونا یافت نشود، این بیماری همچنان وجود دارد پس ضروری است مثل سابق در زمینه مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

وی از دستگاه‌های اجرایی استان خواست همچون گذشته ویروس کرونا را جدی گرفته و در راستای کنترل و مقابله با آن کوشا باشند گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان بر عملکرد مجموعه‌ها و دستگاه‌های متولی  در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارتی، کنترل و نظارت داشته باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه نماز جمعه در شهرهایی که وضعیت زرد دارند از اول تیرماه با رعایت فاصله‌گذاری و نکات بهداشتی اقامه می‌شود اضافه کرد: فعالیت تورهای گزدشگری، مهدهای کودک‌، کلاس‌های آموزشی قرآن، زبان و موسیقی، و تورهای مسافرت‌های داخلی از ۲۴‌خردادماه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی آغاز خواهد شد.

وی از آغاز فعالیت سینما‌ها و برگزاری کنسرت‌ها با ظرفیت حداکثر ۵۰ درصد و رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد و خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول