اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بازهم تغییر درتکواندو مازندران/ جوانگرایی یا تغییر سیاسی !

رضا عرب از قدیمی ها و کارکشته‌های رشته تکواندو با پیشنهاد حسین زادگان و با حکم پولادگر به عنوان سرپرست جدید این هیأت معرفی شده است که این تغییر با اما و اگرهای همراه است.

بازهم تغییر درتکواندو مازندران/ جوانگرایی یا تغییر سیاسی !

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| تکواندو مازندران طی دو سال اخیر با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. بعد از کنار گذاشتن فیض‌الله نفجم از ریاست این هیأت، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران حسین بریمانی را به عنوان سرپرست این هیأت انتخاب کرد.

اما هیأت تکواندو مازندران که ۱۸ ماه با سرپرستی حسین بریمانی اداره می‌شد، سرانجام از سوی فدراسیون تکواندو و  اداره کل ورزش و جوانان تعیین تکلیف شد.

مجمع انتخابات این هیأت ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۲۸ مردادماه ۱۳۹۸ به ریاست سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون و با حضور حبیب حسین‌زادگان رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شده بود و در پایان آن مجمع، حسین بریمانی با اخذ ۱۰ رای از ۱۷ رای  قرار بود برای چهار سال سکان هدایت تکواندو مازندران را برعهده بگیرد.

نجف‌دری دیگر نامزد انتخابات بود که ۷ رای کسب کرد. بریمانی که از افراد مورد وثوق ورزش استان و از تکواندوکاران باسابقه است که در دوران ریاست حمید رضانوری، به مدت چهار سال مسؤولیت دبیری این هیأت را برعهده داشت و مدتی نیز معاون توسعه ورزش قهرمانی استان بود.

اما کمتر از یکسال از فعالیت بریمانی در این سمت، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این هیأت بزرگ دست به تغییر زد تا باز هم این هیأت با سرپرست هدایت شود.

بعد از نفجم سرپرستی و ریاست این هیأت به حسین بریمانی رسیده بود و تکواندو مازندران نتوانست آن طور که باید و شاید در این رشته پرطرفدار موفق عمل کند، همین امر باعث شد تا حسین‌زادگان مجدد در این رشته ورزشی تغییر ایجاد کند.


اما حالا رضا عرب از قدیمی‌ها و کارکشته‌های این رشته ورزشی با پیشنهاد حسین‌زادگان و با حکم پولادگر به‌عنوان سرپرست جدید این هیأت معرفی شد تا از این پس این هیأت بزرگ ورزشی را مدیریت کند.


انتظارات از عرب بالاست و حالا تکواندو مازندران با این جوانگرایی منتظر پیشرفت چشمگیر است.

این تغییرات و جابجایی‌ها در حالی صورت گرفت که در روزهای گذشته زمزمه بازگشت حسین بریمانی به اداره ورزش و جوانان مرکز استان به گوش می‌رسید که با این تغییر در هیأت تکواندو مازندران و برکناری حسین بریمانی، این شایعه تا حدودی به واقعیت نزدیک شده است.

حالا باید صبر کرد و دید که مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران که در سال جدید کم کارهای عجیب و غریب انجام نداده است، چه برنامه و هدفی از این تغییر داشته است.

به گزارش فارس؛ حسین بریمانی پیش از این نیز سابقه ریاست اداره ورزش و جوانان شهر ساری را برعهده داشته است.

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول