اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سال‌ها است تنفس جهانیان به‌خاطر ظلم‌های آمریکا سخت شده است

فرمانده پایگاه بسیج رسالت‌النبی (ص) شهرداری گرگان گفت: سال‌ها است تنفس برای جهانیان با ظلم‌های آمریکا سخت شده است.

سال‌ها است تنفس جهانیان به‌خاطر ظلم‌های آمریکا سخت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود بعد از ظهر امروز در مراسم ابلاغ احکام مسوولیتی اعضای شورای این پایگاه اظهار کرد: کلید واژه امروز بسیج، بصیرت و بصیرت‌افزایی است.

وی ادامه داد: معنی فتنه گم شدن حق از باطل است و دشمن با ایجاد فتنه سعی دارد به اهداف خود برسد و این فتنه‌گری موضوعی است در طول تاریخ وجود داشته و وجود خواهد داشت.

فرمانده پایگاه بسیج رسالت‌النبی (ص) شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: در زمان ایجاد فتنه موضوع بصیرت بسیار پر اهمیت است و بر همین اساس همیشه باید با یادآوری وقایع تاریخی و بصیرت‌افزایی بتوانیم در زمان بحران درست عمل کنیم که نقش بسیج در بصیرت‌افزایی نقش مهم و کاربردی است.

دادبود گفت: امروز فتنه‌گری در سراسر دنیا بیش از هر زمان دیگری وجود دارد و اینکه بتوانیم تشخیص دهیم چه کسی درست می‌گوید کار بسیار سختی است.

وی متذکر شد: در زمان فتنه همه در جایگاه حق قرار می‌گیرند و اینکه متوجه شویم کدام درست می‌گویند موضوعی است که همه باید با بصیرت‌افزایی به این بینش درست برسیم.

فرمانده پایگاه بسیج رسالت‌النبی (ص) شهرداری گرگان با اشاره به وقایع روزهای اخیر در آمریکا و مرگ یک سیاه‌پوست توسط پلیس این کشور، تصریح کرد: سال‌ها است برای ما ظلم‌های آمریکا بر مردم جهان و حتی امروز بر مردم کشور خود کامل مشخص شده است.

دادبود تاکید کرد: فریاد «نمی‌توانم نفس بکشم» آن سیاه‌ پوست در آمریکا امروز به یک کلیدواژه جهانی تبدیل شده چون سال‌ها است تنفس برای جهانیان به‌خصوص کشورهای تحت سلطه آمریکا زیر ظلم‌های این کشور تنگ شده است.

فرمانده پایگاه بسیج رسالت‌النبی (ص) شهرداری گرگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال و لزوم توجه به مسائل اقتصادی و اشتغال، تصریح کرد: زمانی که شعار اقتصاد مقاومتی توسط رهبر انقلاب مطرح شد، تصور همه بر شکل‌گیری اقتصاد کپنی و محدود بود در حالی که اقتصاد مقاومتی درست و مدنظر، تقویت اقتصاد کشور برابر تکانه‌های سیاسی بین‌المللی بوده است.

دادبود بیان کرد: بسیاری از کشورهایی که اقتصادشان به کشورهای دیگر وابسته است با کوچک‌ترین تصمیم سیاسی، اقتصادشان به شدت ضربه خواهد خورد و بر همین اساس حتی نمی‌توانند بر مواضع سیاسی خود مستقل بایستند و عمل کنند.

وی گفت: در همین راستا یکی از رسالت‌های بسیج توجه به مباحث اقتصادی و فعالیت در این راستا است.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول