اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کارگاه آنلاین روش‌های خلاق در سنندج برگزار می‌شود

مسئول واحد آموزش وپژوهش حوزه هنری کردستان گفت: با همکاری و مشارکت واحد پژوهش وامور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان و واحد آموزش وپژوهش حوزه هنری استان کردستان کارگاه آنلاین روش‌های خلاق برای علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان به نوشتن در سنندج برگزار می‌شود.

کارگاه آنلاین روش‌های خلاق در سنندج برگزار می‌شود

شیلان برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: استفاده از بستر فضای مجازی در دوران کرونا و به منظور توان‌افزایی و به روزرسانی معلمان آینده با حضور طاهره اصفهانی از مدرسین توانمند حوزه توانمندسازی خلاقیت دانش‌آموزان به نوشتن کارگاهی آنلاین روز سه‌شنبه 20 خرداد ماه 99 از ساعت 10 تا 11:30 صبح دربسترسامانه الکترونیکی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کارگاه تکنیک‌های نوشتن خلاق، آشنایی با کلمه وکاربرد آن، پرورش نگاه و تقویت حواس و اهمیت و ضرورت پرورش خلاقیت دانش آموزان بررسی و موارد لازم در این زمینه توسط مدرس دوره ارائه خواهد شد.

برهانی با اشاره به صدور گواهی پایان دوره جهت شرکت کنندگان گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع وثبت نام در کارگاه می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های 09188716361 و 09188783251 اقدام نمایند.

مسئول واحد آموزش وپژوهش حوزه هنری کردستان تصریح نمود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته با توجه به شیوع ویروس کرونا در نظر است با استفاده از بسترسامانه های الکترونیکی دوره‌های مختلف هنری به منظور بهره‌مندی علاقه‌مندان فراگیری رشته‌های هنری در طول سال برگزار گردد که به زودی اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص مدرس دوره گفت: طاهره اصفهانی از مدرسین توانمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان است که در زمینه داستان‌نویسی، قصه‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی رتبه‌های برتر کشوری را کسب کرده است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول