اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

زمان برگزاری دومین آزمون از مجموعه مسابقات کتابخوانی هشت بهشت اعلام شد

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران 30 خرداد را به عنوان زمان برگزاری دومین آزمون از مجموعه مسابقات کتابخوانی هشت بهشت ویژه دانشجویان دانشگاه‌های تهران و البرز اعلام کرد.

زمان برگزاری دومین آزمون از مجموعه مسابقات کتابخوانی هشت بهشت اعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، در دومین دوره  مسابقات کتابخوانی هشت بهشت، مسابقه ویژه خرداد ماه کتاب «جوان و انتخاب بزرگ» جهت مطالعه دانشجویان انتخاب و معرفی شده است.

دانشجویان همه رشته‌های دانشگاه‌های تهران و البرز می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون آنلاین به سایت bookrc.ir  مراجعه کنند.

در قالب این طرح هر ماه یک کتاب و یک مسابقه برگزار و هر مسابقه 24 برگزیده دارد. پس از برگزاری 8 دوره از این مسابقه طی یکسال جایزه ویژه 8 بهشت به 8 برگزیده‌ای تعلق می‌گیرد که طی این مدت (8 دوره مسابقه) بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند.

مجموعه مسابقات کتابخوانی دانشجویان در قالب طرح «8 بهشت» با هدف ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی در نخستین سال برگزاری  برای دانشگاه‌های تهران و البرز و در سال دوم برای دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

این طرح به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول