اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پرواز سرمربی ذوب‌آهن با هواپیمای اختصاصی/ رادولوویچ نه قهر کرده و نه فسخ

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: در حال حاضر نه فسخ قرارداد مطرح است و نه ترس سرمربی از سفر به ایران، فقط مشکلات حمل‌ونقل در میان است؛ باشگاه ذوب‌آهن تمام تلاش خود را برای بازگشت رادولوویچ انجام خواهد داد.

پرواز سرمربی ذوب‌آهن با هواپیمای اختصاصی/ رادولوویچ نه قهر کرده و نه فسخ

احمد جمشیدی، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون آخرین وضعیت سرمربی تیم ذوب‌آهن و شایعات مطرح شده مبنی بر عدم حضور رادولوویچ در اصفهان اظهار داشت: روز پنجشنبه جلسه‌ای میان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن و سرمربی تیم به صورت ویدئو کنفرانس صورت گرفت.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن افزود: در حین جلسه رادولوویچ در سفارت حاضر بود و تلاش خود را برای بازگشت به ایران انجام می‌داد؛ در گفت‌و‌گوی محمدی با رادولوویچ هیچ صحبت و یا اشاره‌ای بر اینکه وی قصد بازگشت به ایران را ندارد صورت نپذیرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر نه فسخ قرارداد مطرح است و نه ترس سرمربی از سفر به ایران، فقط مشکلات حمل‌ و نقل در میان است؛ باشگاه ذوب‌آهن تمام تلاش خود را برای بازگشت رادولوویچ انجام خواهد داد؛ حتی مدیرعامل ذوب‌آهن  نیز پیشنهاد اجاره پرواز و هواپیما چارتر را مطرح کرد که این موضوع در دست بررسی است.

جمشیدی در خصوص آخرین وضعیت تمرینات تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: تمرینات تیم زیر نظر مربیان در حال پیگیری است و بازیکنان بدون مشکلی در حال آماده شدن برای شروع مجدد مسابقات هستند.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن پیرامون وضعیت بازیکن جوان ذوب‌آهن که به کرونا مبتلا شده است، اشاره داشت: بلافاصله پس از مثبت شدن تست کرونا این بازیکن، وی قرنطینه شد؛ هم‌اکنون وضعیت جسمانی وی زیر نظر پزشکان تیم است و بلافاصله پس از منفی شدن آزمایشاتش به تمرینات تیم اضافه خواهد شد.

انتهای پیام /۶۳۱۰۷/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول