اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ضرورت تقویت جبهه فرهنگی کشور با بهره‌گیری از ابزار رسانه

فرماندار ابرکوه با اشاره به گوشه‌ای از مشکلات اصحاب رسانه گفت: به منظور تقابل با جبهه قدرتمند رسانه‌های غرب و دشمنان باید حوزه رسانه را تقویت کرده و با توان در مقابل آنان ظاهر شد.

ضرورت تقویت جبهه فرهنگی کشور با بهره‌گیری از ابزار رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، محمد کاظمی نسبت ظهر امروز در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه در سال 99، اظهار کرد: قطعاً فرهنگ حاکم بر جامعه یکی از مسائل اصلی زمینه‌ساز توسعه در همه ابعاد است که توسط دستگاه‌های متولی مورد توجه قرار می‌گیرد.

فرماندار ابرکوه تصریح کرد: اگر در بخشی از شاکله فرهنگی و دستگاه‌های فرهنگ‌ساز نگرانی‌هایی وجود دارد، ناشی از تقابل با یک فرهنگ مسلط، پر زرق‌وبرق و پر توانی است که در مقابل ما فعالیت می‌کند.

کاظمی نسب اذعان کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی کشور به سهم خود و تحت زعامت مقام معظم رهبری اقدامات شایسته‌ای انجام می‌دهند؛ اما اگر نارضایتی‌هایی وجود دارد به دلیل این است که جبهه مقابل پرتوان بوده و نکته حائز اهمیت این است که آنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ دینی ما را به عنوان بزرگ‌ترین دشمن خود شناخته و با تمام قوا وارد میدان شده‌اند.

وی با اشاره به گوشه‌ای از مشکلات اصحاب رسانه، ابراز کرد: رویکرد رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی مناسب نیست و خبرنگاران در شهرستان با مشقات فراوانی روبه‌رو هستند. آنان هم پایبند به رسالت اصلی خود بوده و هم بایستی مسائل مربوط به معیشت خود را مدیریت کنند که این کار خبرنگاران را با چالش مواجه می‌کند.

مقام عالی دولت در شهرستان ادامه داد: در شرایط عادی خبرنگاران به رسالت خود عمل می‌کنند؛ اما در بسیاری از مواقع نیاز است که برای اطلاع‌رسانی و هدایت افکار عمومی، اصحاب رسانه به صورت حرفه‌ای و کامل وقت و انرژی بگذارند که با توجه به شرایط حاکم بر زندگی خبرنگاران، این انتظار بیهوده است.

کاظمی نسب تأکید کرد: عدم اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع، چندگانگی در انتشار اخبار، افزایش شایعات، قطع ارتباط مردم با رسانه‌ها و شنیده نشدن صدای مردم در کف جامعه، در نتیجه عدم‌حمایت خوب و مناسب از خبرنگاران است.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول