اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مشکلات کشور باید آسیب‌شناسی شود

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکلات در درجه اول باید آسیب‌شناسی صورت پذیرد تا با کارشناسی دقیق در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات برطرف شود.

مشکلات کشور باید آسیب‌شناسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، عفت شریعتی‌کوهبنانی در دیدار با جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: باید در جهش تولید سهیم باشیم تا در گشودن گره‌ها گام برداریم، اگرچه بیانات مقام معظم رهبری در دهه پنجم انقلاب جامعه بشری را در رسیدن به تمدن نوین در بر خواهد گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای رفع مشکلات در درجه اول باید آسیب‌شناسی صورت پذیرد تا با کارشناسی دقیق در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات برطرف شود.

وی تصریح کرد: مجلس یازدهم ولایت‌مدار و انقلابی است در حالی که مشعل‌دار این جریان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، لذا مجلس باید مطالبه‌گری کند.

شریعتی‌کوهبنانی ابراز داشت: حق و حقوق کارگران باید رعایت شود و جهش تولید با کرامت کارگران صورت پذیرد که این مهم در جهش تولید اثرگذار است و فرمایشات مقام معظم رهبری باید گام به گام خصوصا در بحث جهش تولید با همت مضاعف عملی شود.

وی افزود:: آن‌چه حق مردم این شهرستان‌ها است را پیگیری خواهم کرد البته تعامل و همکاری همگان و ارائه پیشنهادات امری ضروری‌ست.

به گزارش فارس،  در این نشست تعدادی از رزمندگان، ایثارگران‌ و نمایندگان مردمی درخواست‌های خود را مطرح کردند که پیگیری‌هایی در خصوص تکمیل راه ارتباطی کوهبنان به زرند و کرمان، احداث راه ارتباطی کوهبنان به بافق و یزد، احداث راه ارتباطی کوهبنان به سیریز به‌منظور دسترسی به راه‌آهن سراسری، احداث کارخانه‌های صنعتی در کوهبنان، رفع مشکلات برخی از روستاها و آبادی‌ها از طریق منابع طبیعی، برنامه‌ریزی جهت خدمات بیشتر به بیمه‌شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی و...از جمله این مطالبات بود.

همچنین پیگیری برای تکمیل مجموعه ورزشی کیان‌شهر، توجه بیشتر به آثار باستانی و گسترش صنعت گردشگری، تهیه و پخش برنامه‌های معرفی شهرستان از صدا و سیما و.... دیگر خواسته‌های مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/80012/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول