اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تولید ۳۱۱ هزار ماسک به دست مهارت‌آموزان فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی از تولید ۳۱۱ هزار و ۳۶۹ عدد ماسک و ۹۳۹ گان توسط مهارت‌آموزان فنی وحرفه‌ای استان خبر داد.

تولید ۳۱۱ هزار ماسک به دست مهارت‌آموزان فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی

حسین خوش‌آیند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به‌عنوان همکار و یاور مدافعان سلامت در تولید ماسک، گان و سایر تجهیزات بهداشتی همکاری دارد.

وی با بیان اینکه ۳۵ کارگاه آموزش فنی و حرفه‌ای در استان به تولید ملزومات بهداشتی مورد نیاز مراکز درمانی اختصاص یافته است، بیان داشت: ۱۰ کارگاه در بخش دولتی و ۲۵ کارگاه در بخش غیردولتی در بحث کرونا به‌صورت خودجوش پای کار آمدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مربیان و کارآموختگان فنی و حرفه‌ای استان اقدام به تولید ملزومات بهداشتی مورد نیاز کرده‌اند، تبیین کرد: مجموعه فنی و حرفه‌ای استان برای قطع زنجیره کرونا با بهره‌گیری از مهارت در خدمت سلامت اقشار مختلف جامعه است.

خوشایند از تولید ۳۱۱ هزار و ۳۶۹ عدد ماسک و ۹۳۹ گان در کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان خبر داد و مطرح کرد: ماسک‌های بهداشتی و دیگر اقلام مورد نیاز به‌صورت روزانه تولید و در اختیار ستاد مبارزه با کرونا ویروس قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای به‌دلیل اشباع بازار از اقلام بهداشتی مانند ماسک و گان تقریبا نیمه تعطیل شده‌اند و هم‌اکنون فعالیت کارگاه‌ها کم شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: بخشی از این ماسک‌ها رایگان و بخشی با دریافت هزینه توزیع می‌شود و مراکز فنی و حرفه‌ای در سراسر استان پس از تولید ماسک آن را برای توزیع به مراکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تحویل می‌دهند.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول