اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار تشکیلات خودگردان درباره کنفرانس آمریکایی برای عادی‌سازی روابط با تل‌آویو

وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین درباره برگزاری کنفرانس آمریکایی در قدس اشغالی با هدف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داد.

هشدار تشکیلات خودگردان درباره کنفرانس آمریکایی برای عادی‌سازی روابط با تل‌آویو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای درباره برگزاری کنفرانس اینترنتی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در هفته جاری بنا به دعوت سفارت آمریکا در قدس اشغالی هشدار داد.

در بیانیه این وزارتخانه درباره گرفتار شدن در باتلاق عادی‌سازی روابط  با رژیم اشغالگر از طریق برگزاری کنفرانسی بنا به دعوت سفارت آمریکا در شهر قدس اشغالی و مرکز پرز، هشدار داده شده است.

به نوشته روزنامه «رأی‌‌الیوم»، در بیانیه مذکور از فلسطینیان برای آگهی‌بخشی درباره سازوکار مقابله با این کنفرانس درخواست شده است.

برگزاری این کنفرانس اینترنتی در حالی است که مردم فلسطین از طرح‌های رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش‌های وسیعی از کرانه باختری همچنان خشمگین هستند و تشکیلات خودگردان نیز اعلام کرده‌ است که در واکنش به اجرای این طرح‌ها، توافقات با این رژیم را لغو می‌کند.

در همین ارتباط «ریاض منصور» نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل گفت که گروه عربی در سازمان ملل قرار است دوشنبه آینده در راستای تلاش‌های بین‌المللی برای مقابله با اشغال کرانه باختری، با نماینده فرانسه به عنوان رئیس دوره‌ای شورای امنیت دیدار کند.

منصور در مصاحبه با رادیو رسمی فلسطین گزارش کرد که اقداماتی برای برگزاری نشست‌های آتی با دیگر اعضای شورای امنیت اعم از آلمان، انگلیس و بلژیک به منظور تشریح آثار و خطرات اجرای طرح صهیونیستی اشغال کرانه باختری، در حال انجام است.

وی افزود که تلاش‌ها برای ایجاد جبهه بزرگ بین‌المللی به منظور ممانعت اسرائیل از اجرای این طرح ادامه دارد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول