اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف 13 دستگاه خودرو احتکار شده در سبزوار

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی، 13 خودرو احتکار شده به ارزش تقریبی 13 میلیارد ریال را که در پارکینگی در یکی از روستاهای سبزوار دپو شده بود را کشف کردند.

کشف 13 دستگاه خودرو احتکار شده در سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بیات مختاری اظهار کرد: مأموران بخش مبارزه با جرائم  اقتصادی پلیس آگاهی سبزوار در پی اطلاع از خبری مبنی بر نگهداری و احتکار چند دستگاه خودرو در یکی از روستاهای سبزوار پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سبزوار افزود: مأموران بخش مبارزه با جرائم  اقتصادی پلیس آگاهی سبزوار با هماهنگی قضایی از محل مورد نظر بازدید و در پی آن 13 دستگاه خودرو سواری تولید داخل صفر کیلومتر که در این محل احتکار شده بود را کشف و توقیف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله احتکاری را 13 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان کرد: در این خصوص فرد متخلف شناسایی و به مرجع قضایی معرفی خواهد شد. 

سرهنگ بیات مختاری در خاتمه از عموم شهروندان فهیم سبزواری خواست تا در صورت برخورداری از  هر گونه اطلاعی از محل احتکار خودروهای صفر کیلومتر و فاقد پلاک مراتب را با تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول