اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

نارضایتی بیش از نیمی از ژاپنی‌ها از عملکرد دولتشان در مقابله با کرونا

نظرسنجی جدید انجام شده نشان داد، 60 درصد از مردم ژاپن از عملکرد دولت «آبه شینزو » و کابینه‌اش در مقابله با بحران کرونا رضایت ندارند.

نارضایتی بیش از نیمی از ژاپنی‌ها از عملکرد دولتشان در مقابله با کرونا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط خبرگزاری «جی‌جی پرس» ژاپن، میزان رضایت از کابینه «آبه شینزو»، نخست‌وزیر ژاپن ماه گذشته میلادی (مه) به ۳۸.۱ درصد رسید. ۶۱.۳ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند که به طور کلی از عملکرد آن رضایت ندارند.

به گزارش «بلومبرگ»، نتایج این نظرسنجی که روز شنبه اعلام شد همچنین نشان داد ۶۰ درصد پاسخ‌دهندگان از عملکرد دولت ژاپن در مقابله با کرونا راضی نیستند و تنها ۳۷.۴ درصد گفتند که از آن رضایت دارند.

این خبرگزاری در ماه آوریل نظرسنجی انجام نداد اما در نظرسنجی ماه مارس، رضایت از کابینه ژاپن ۳۹.۳ درصد و نارضایتی ۳۸.۸ درصد بود. ۲۲ درصد از شرکت‌کنندگان هم گفته بودند که نظری ندارند.

خبرگزاری ژاپنی اعلام کرد نظرسنجی از طریق ایمیل برای شرکت‌کنندگان ارسال شد تا تمهیدات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت شود. فرم‌های نظرسنجی برای شرکت‌کنندگان در ۲۱ مه ارسال و پاسخ‌ها تا اول ژوئن جمع‌آوری شد.

بر اساس آمار وبگاه «worldometers»، تاکنون ۱۷ هزار و ۱۰۳ مورد ابتلا به کرونا در ژاپن به ثبت رسیده که از این میان ۹۱۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول