اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

معتادان متجاهر در دو کمپ بهزیستی قزوین نگهداری می‌شوند

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: دو کمپ برای قرنطینه و نگهداری معتادان (مراکز ماده ۱۶) برای جمع‌آوری این معتادان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است که البته این امر با نظارت دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

معتادان متجاهر در دو کمپ بهزیستی قزوین نگهداری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین صبح امروز در نشست ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا استان قزوین که در استانداری با حضور جمعی از مدیران و مسؤولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: سامانۀ طلاق براساس سازمان با ظرفیت کم آغاز شده است و تلاش داریم تا آن را به ظرفیت کامل برسانیم.

وی در خصوص جمع آوری معتادین متجاهر افزود: دو کمپ برای قرنطینه و نگهداری معتادان (مراکز ماده ۱۶) برای جمع‌آوری این معتادان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است که البته این امر با نظارت دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه تیم‌های سیار حوزۀ اجتماعی نیز در سطح شهر فعال هستند و خدمات را به جامعه ارائه می‌دهند، گفت: تصمیم داریم تا 15 روز را برای قرنطینۀ معتادان متجاهر درنظربگیریم و در صورت لزوم، اقدامات لازم غربالگری و بهداشتی را انجام دهیم.

وارثی مطرح کرد: از مسؤولان برای بازگشایی مهدها تشکر داریم و درخواست داریم که کمپ‌های مراکز نگهداری معتادان مادۀ ۱۵ نیز در هر شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شود.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین نیز در ادامۀ این جلسه اظهار کرد: تقریبا ۸ هزار نفر در قزوین اسکان داشتیم و این آمار در شرایط عادی ۱۰ برابر است.

وی با بیان اینکه به زودی مرزها روی گردشگران خارجی باز گشایی می‌شود، افزود: تقریبا تمامی تاسیسات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شرایط عادی برگشتند که البته موزه‌های بدون ویترین و آب انبارها اجازۀ بازگشایی نخواهند داشت.

خزائلی یادآور شد: باتوجه به اینکه از سوی ستادمبارزه با کرونا دستورالعملی آمده که با آغاز پاییز شیوع آنفولانزا و کرونا موج جدیدی آغاز خواهد شد لذا باید از همین امروز در فکر تهیۀ اقلام بهداشتی باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین مطرح کرد: از مسؤولان درخواست داریم تا تیم‌های غربالگری در سازمان‌ها مستقر شوند و با این روش می‌توان درحوزۀ پیشگیری اقدام کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول