اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گروههای لبنانی قانون تحریم سوریه به دست آمریکا را محکوم کردند

تعدادی از احزاب و گروههای لبنانی در تجمعی در شمال این کشور، قانون تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه سوریه را محکوم کردند.

گروههای لبنانی قانون تحریم سوریه به دست آمریکا را محکوم کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تعدادی از احزاب و گروههای لبنانی امروز (یکشنبه) در تجمعی در مقر حزب «ملی سوریه» در طرابلس در شمال لبنان، قانون تحریمی آمریکا علیه سوریه موسوم به «سزار» را محکوم کردند.

به نوشته العهد، تجمع‌کنندگان با صدور بیانیه‌ای همراهی برخی احزاب و گروههای لبنانی با قانون سزار آمریکا را محکوم کرده و آن را در راستای محاصره بیش از پیش سوریه دانستند.

در این بیانیه همچنین آمده است که هیچ گاه از گزینه مقاومت بر برابر طرح‌ها و تجاوزات رژیم صهیونیستی دست نخواهند کشید و مرحله دشوار فعلی نیازمند وحدت تمامی لبنانی‌ها برای مواجهه با شرایط اقتصادی و اجتماعی است.

با آغاز ماه جدید میلادی (ژوئن) قانون آمریکا علیه سوریه موسوم به سزار (یا قیصر) وارد فاز اجرایی شد؛ قانونی که تحریم‌های شدید علیه ملت سوریه وضع و محاصره اقتصادی آن را تشدید کرده و بندهایی علیه متحدان دمشق دارد که آنها را از بازسازی سوریه و حمایت از دولت این کشور باز می‌دارد.

در همین زمینه «حیان سلیمان» معاون وزیر برق سوریه اعلام کرد، این کشور گام‌های عملی برای مقابله با قانون آمریکایی موسوم به «سزار» را آغاز کرده و بر حمایت متحدان خود در ایران، عراق، لبنان، روسیه و چین تکیه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول