اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

اعتراضات مردم آمریکانشانگر ناپایداری سلطه است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت : وضعیتی که در آمریکا به وجود آمده و موجب شادمانی مستضعفین جهان شده، نشان دهنده این واقعیت است که این خانه عنکبوتی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم سلطه بسیار سست و ناپایدار است.

اعتراضات مردم آمریکانشانگر ناپایداری سلطه است

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در جلسه شورای معاونین مجمع تقریب طی سخنانی گفت: یکی از مشکلاتی که در جهان اسلام با آن مواجه هستیم، تشکیل مقاومت در برابر هجمه های استکبار است که برای ما تبعاتی به دنبال داشته است و موجب شده ما از وظایف ثانویه عدول کنیم و به وظایف اولیه بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه گاهی اوقات وظایف فرعی به خاطر وظایف اصلی روی زمین گذاشته می شود، افزود: دشمنان همواره از وظایف ثانویه که بر روی زمینه گذاشته ایم، سوء استفاده می کنند و هجمه های تبلیغاتی گسترده ای را علیه جهان اسلام راه می اندازند.

حجت الاسلام شهریاری با بیان اینکه برخی خرده می گیرند که چرا در برابر ظلم برخی حاکمان کشورهای اسلامی چندان تقابلی صورت نمی گیرد، اظهار داشت: حاکمان کشورهای اسلامی دشمن اصلی ما نیستند و در اولویت دوم قرار دارند. لذا تقابل اصلی ما با ریشه ظلم و استکبار است و مشکل عمده جهان اسلام سلطه استکبار است که با هژمونی خود درصدد ایجاد فتنه هستند و ما تلاش می کنیم که این هژمونی را از بین ببریم.

حجت الاسلام شهریاری با اشاره به اعتراضات مردم آمریکا گفت: وضعیتی که در آمریکا به وجود آمده و موجب شادمانی مستضعفین جهان شده، نشان دهنده این واقعیت است که این خانه عنکبوتی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم سلطه بسیار سست و ناپایدار است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این کاخ زر و زور به زودی از بین برود و جهان به آرامش و عدالت برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول