اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سانا خبرداد؛ ورود 50 کامیون حامل تجهیزات آمریکایی به سوریه برای غارت نفت این کشور

آمریکا در ادامه سیاست‌های اشغالگرانه خود، یک کاروان حامل تجهیزات و تسلیحات را بدون اجازه دولت سوریه، از عراق وارد این کشور کرد.

سانا خبرداد؛ ورود 50 کامیون حامل تجهیزات آمریکایی به سوریه برای غارت نفت این کشور

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع سوریه‌ امروز یکشنبه از ورود یک کاروان متشکل از خودروهای نظامی آمریکایی از خاک عراق به سوریه خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که «نیروهای اشغالگر آمریکایی از طریق گذرگاه غیرقانونی "الولید" در استان الحسکه، وارد خاک سوریه شده‌اند». در این کاروان نظامی، ۵۰ کامیون و تریلی‌های حامل تانکر و سوخت با پشتیبانی خودروهای زرهی از نوع "هامر" وجود داشته است.

خبرگزاری سانا گزارش داد که این اقدام نقض مجدد قوانین بین‌الملل و حاکمیت ملی سوریه است و نیروهای آمریکایی طی ماه‌های گذشته هزاران کامیون حامل تسلیحات و تجهیزات نظامی و لجستیکی را به استان حسکه سوریه منتقل کرده‌اند.

براساس این گزارش، این اقدام آمریکایی‌ها با هدف چپاول و غارت نفت سوریه و منابع طبیعی این کشور صورت می‌گیرد.

مقامات آمریکایی از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مشاوران او، بارها به صراحت حضور غیرقانونی خود در سوریه را به چاه‌های نفت این کشور گره زده و گفته‌اند نیروهای آمریکایی از این چاه‌ها حمایت می‌کند.

انتهای پیام/.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول