اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

معتادان متجاهر گالیکش صاحب «شیلتر» می‌شوند/ برخورد با کشت‌کنندگان خشاش در گالیکش

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: به منظور ساماندهی معتادان متجاهر و متکدیان بدون خانواده مکانی به عنوان «شیلتر» راه‌اندازی می‌شود.

معتادان متجاهر گالیکش صاحب «شیلتر» می‌شوند/ برخورد با کشت‌کنندگان خشاش در گالیکش

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گالیکش، علی‌اصغر میرزایی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: در زمان شیوع کرونا در استان گلستان در راستای پیشگیری و مبارزه با این ویروس مراکز ترک اعتیاد از پذیرش معتادان خودداری می‌کنند.
وی با اشاره به دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا در رابطه با این مصوبه تصریح کرد: این دستورالعمل کشوری بوده و مختص استان نیست و ستاد ملی  مقابله با کرونا به منظور جلوگیری از شیوع کرونا این مصوبه را اعلام کرد.
فرماندار شهرستان گالیکش ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان گالیکش به لحاظ ویروس کرونا در وضعیت سفید قرار داده تلاش می‌کنیم تا معتادان متجاهر و متکدیان را ساماندهی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: «گرمخانه» یا «شلیتر» در راستای ساماندهی معتادان در شهرستان راه‌اندازی می‌شود.
میرزایی با بیان اینکه در شهرستان به صورت نامحسوس گیاه «خشخاش» یا «شاهدانه» کشت می‌شود، گفت: با افراد و یا کشاورزانی که گیاهان «خشخاش» یا «شاهدانه» را کشت می‌کنند برخورد جدی قانونی می‌شود و از هرگونه کشت این گیاهان جلوگیری می‌شود.
وی با اشاره به اجرای «طرح شهید شوشتری» در «دارآباد» این شهرستان بیان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در راستای وظیفه‌مندی خود توانمندی‌ها، نیازها و مشکلات مردم این منطقه را بررسی کرده و طرح‌هایی در راستای فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی،  اشتغالزایی و رفع محرومیت تا پایان خردادماه امسال ارائه دهند.
فرماندار شهرستان گالیکش با تاکید بر آموزش و آگاهی‌بخشی به مردم این منطقه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: همه برنامه‌ها و فعالیت‌ها باید به صورت هدفمند و در راستای توانمندی مردم این منطقه باشد تا ضمن محرومیت‌زدایی آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش یابد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول