اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دادگستری: حوادث «شهرک فدک» نباید مانع انجام وظیفه در مبارزه با زمین‌خواری شود

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: تمامی نهادها و ارگان‌های ذی‌صلاح موظف هستند به وظایف خود در خصوص زمین‌خواری و تغییر کاربری‌ها عمل کنند و اجازه ندهند حوادث شهرک فدک مانع انجام وظیفه در مبارزه با زمین‌خواری شود.

دادگستری: حوادث «شهرک فدک» نباید مانع انجام وظیفه در مبارزه با زمین‌خواری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی باعث کاهش تعداد وقوع جرایم و افزایش آگاهی مردم در حقوق خود خواهد شد همین مساله زمینه برخورد با متخلفان را ساده‌تر خواهد کرد.

وی در راستای  تدابیر اندیشیده شده برای مهار فرصت‌طلبانه گلخانه‌ای، گفت: شهرداری، آب منطقه‌ای‌، راه و مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی با همکاری فرمانداری کرمانشاه اقدام به تشکیل یک کارگروه در خصوص موضوع احداث گلخانه‌ها تشکیل داده و راهکارهای ممکن جهت جلوگیری از سوء‌استفاده از اراضی کشاورزی با نام گلخانه را کارشناسی کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در خصوص زمین‌های که توسط نهادهای ذی‌ربط خلاء می‌شود، تصریح کرد: اقدامات لازم برای بازگشت این زمین‌ها به وضعیت کشاورزی اقدام شود چرا که وجود نخاله‌های ساختمانی و تخریب‌های صورت گرفته باعث از بین رفتن فرصت کشاورزی در زمین شده و گاها زمینه ساز سوء‌استفاده مجدد خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که حوادث شهرک فدک نباید مانع انجام وظیفه در مبارزه با زمین‌خواری شود، گفت: تمامی نهادها و ارگان‌های ذی‌صلاح موظف هستند به وظایف خود در خصوص زمین‌خواری و تغییر کاربری‌ها عمل کنند و نباید مسائل به وجود آمده در شهرک فدک کرمانشاه زمینه‌ساز سوء‌استفاده برخی افراد از فضای جامعه شود.

توسلی‌زاده گفت: در بحث مبارزه با زمین‌خواری و و سوء‌استفاده از اراضی ملی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی باید در دستور کار تمامی نهادها و ارگان‌های مرتبط قرار بگیرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول