اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

توضیحات بنیاد شهید کرمانشاه درباره حادثه خودسوزی یک جانباز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در خصوص حادثه خودسوزی یک جانباز در مقابل بنیاد شهید، گفت: این حادثه ظاهرا به‌علت اختلاف خانوادگی بوده است.

توضیحات بنیاد شهید کرمانشاه درباره حادثه خودسوزی یک جانباز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، از صبح امروز خبری مبنی بر خودسوزی یک جانباز در مقابل بنیاد شهید کرمانشاه در کانال‌های تلگرامی دست به دست می‌شود؛ خبرنگار فارس صحت و سقم این موضوع را از مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه جویا شد.

حجت الاسلام عسگری در خصوص این موضوع، اظهار داشت: دقایقی پیش جانباز 15 درصدی به نام جهانگیر آزادی در آن‌سوی خیابان مقابل بنیاد شهید اقدام به خودسوزی کرد که به سرعت به مرکز درمانی امام خمینی (ره) منتقل می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ادامه داد: نامبرده سرباز ارتش بوده که در سال 61 در منطقه میمک با مجروحیت ترکش به سر جانباز می‌شود و الان هم از بنیاد حق معیشتی می‌گیرد.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، این جانباز چند روز پیش برای دریافت تسهیلات به بنیاد شهید مراجعه می‌کند با وجودی که 8 میلیون تومان بدهکاری وام دشته ولی به علت نیازش به صندوق شاهد معرفی و خارج از نوبت با پرداخت وام وی با ارائه یک ضامن موافقت می‌شود.

عسگری تصریح کرد: این شخص دیگر برای دریافت وام مراجعه‌ای نداشته تا اینکه صبح بیرون از ساختمان بنیاد با بنزین اقدام به خودسوزی می‌کند که ظاهرا به علت اختلاف خانوادگی بوده، البته پس از اطلاع از علت دقیق خودسوزی، در اسرع وقت اطلاع‌رسانی‌های لازم درباره این ماجرا انجام خواهد شد.

وی با اشاره به حضور هم‌اکنون خود در مرکز درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه، گفت: همراه با فرماندار و مشاور استاندار برای پیگیری روند درمان به بیمارستان مراجعه کرده‌ایم که متاسفانه بنا بر نظر پزشکان وضعیت خوبی ندارد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول