اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس خبر داد: توقف محموله‌های مواد ضد عفونی در گمرکات به خاطر تصمیمات خلق الساعه

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تصمیمات خلق الساعه وزارت صنعت در مورد واردات مواد ضد عفونی کننده باعث شده تا عده‌ای از فعالان اقتصادی پس از واردات این محصولات با بخشنامه ممنوعیت واردات آن مواجه و کالاهای آنها در انبارهای گمرک متوقف شود.

نماینده مجلس خبر داد: توقف محموله‌های مواد ضد عفونی در گمرکات به خاطر تصمیمات خلق الساعه

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میر تاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: تصمیمات خلق الساعه وزارت صنعت در بحث واردات مواد ضدعفونی کننده باعث شده تا محموله‌های مواد ضد عفونی که توسط تعدادی از فعالان اقتصادی به کشور وارد شده در کشور متوقف شود.

وی افزود: وزارت صنعت به دنبال شیوع ویروس کرونا مجوز واردات مواد ضدعفونی کنند طبق استانداردهای سازمان غذا و دارو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صادر کرد و پس از اشباع شدن بازار بخشنامه توقیف واردات این محصولات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صادر کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در زمان صدور مجوز واردات مواد ضد عفونی کننده عده‌ای از فعالان اقتصادی اقدام به خرید این محصولات و کالاها کردند و در حین واردات کالاهای آنها به کشور بخشنامه توقف واردات صادر شده و این مسأله باعث شده تا کالاهای آنها در گمرکات متوقف بماند و اجازه تریخص به آن داده نشود.

میر تاج الدینی خاطرنشان کرد: این مسأله گله مندی فعالان اقتصادی که اقدام به واردات این کالاها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرده‌اند در پی داشته و خواستار اجازه ورود این کالاها به کشور هستند.

وی در پایان گفت: اگر به خاطر شرایط خاص کشور ناچار به صدور ابلاغیه‌های سریع هستیم نباید این ابلاغیه‌ها و  بخشنامه‌ها عطف به ماسبق شود و کسانی که اقدام به خرید کالایی برای ورود به کشور کرده‌اند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز بر بربگیرد و باید اجازه داده شود که آنها کالای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کشور وارد کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول