اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

احتمال کاهش تعداد ورزشکاران در مراسم افتتاحیه المپیک

به منظور کاهش هزینه‌های المپیک، مقامات برگزاری بازی‌های توکیو پیشنهاد دادند تعداد ورزشکاران در مراسم افتتاحیه و اختتامیه کاهش یابد.

احتمال کاهش تعداد ورزشکاران در مراسم افتتاحیه المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از آساهی، مقامات برگزاری بازی‌های المپیک توکیو در حال مذاکره برای کم کردن عناصر مختلف به منظور کاهش هزینه‌ها هستند.

یوریکو کویکه فرماندار توکیو پیش از این اعلام کرده بود مذاکرات در مورد تغییر بازی‌ها همچنان ادامه دارد.

یوشیهیده سوگا رئیس کابینه پیش از این در کنفرانس خبری گفته بود برگزاری المپیک امن و مطمئن برای ورزشکاران و تماشاگران بسیار مهم خواهد بود.

کویکه چند روز پیش بعد از این صحبت‌ها دیداری با یوشیرو موری رئیس کمیته برگزاری بازی‌ها داشت. منابع خبری گزارش دادند آنها به توافق رسیده‌اند که راه‌های ساده‌سازی المپیک را برای کم کردن هزینه‌های اضافی به خاطر تاخیر یک ساله در برگزاری این رویداد را در نظر بگیرند.

کمیته سازماندهی بازی‌ها در حال جستجوی مناطقی است که بتواند هزینه‌ها را کاهش دهد.

منابع در کمیته برگزاری بازی‌های المپیک اعلام کردند یکی از اقدامات مورد بحث کاهش تعداد ورزشکاران در مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی‌هاست. پیشنهاد دیگر کاهش تعداد روزهای حمل مشعل المپیک است.

شیوع ویروس کرونا باعث شد تا المپیک و پارالمپیک توکیو یک سال به تعویق بیفتد. گزارشات حاکی از این است تعویق بازی‌ها 2.7 میلیارد دلار برای توکیو هزینه اضافی خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول