اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

هراز امشب و فرداشب مسدود است/ افزایش ۲۵ درصدی تردد طی نیمه خرداد ۹۹

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هراز امشب و فردا شب مسدود است، گفت: دلیل این انسداد تعمیر سیستم روشنایی و تهویه تونل‌های مسیر است.

هراز امشب و فرداشب مسدود است/ افزایش ۲۵ درصدی تردد طی نیمه خرداد ۹۹

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای استان مازندران به‌صورت پرحجم بوده و ترددها به سمت شمال است.

وی با اشاره به تردد خودروهای زیاد طی تعطیلات اخیر در استان مازندران، افزود: آمار تردد خودروها در نیمه خرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۵ درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس راه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انسداد شبانه محور هراز، اضافه کرد: محور هراز امشب و فردا شب مسدود نی‌شود.

این مسوول با بیان اینکه این محدودیت از ساعت ۲۱ تا پنج بامداد روزهای ۱۹ و ۲۰ خرداد اعمال می‌شود، تصریح کرد: دلیل این انسداد تعمیر سیستم روشنایی و تهویه تونل‌های مسیر است.

قدمی یادآور شد: مسیر جایگزین در ایام انسداد محورهای کندوان و سوادکوه خواهد بود.

وی با هشدار درباره افزایش تصادفات موتورسیکلت، خاطرنشان کرد:  باتوجه به مساعد شدن هوا تصادفات با موتور افزایش یافته که لازم است راکبان موتورسیکلت به توصیه‌ها بیشتر توجه کنند.


انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول